Jak dostat co nejrychleji odpověď na svůj dotaz?

Jak dostat co nejrychleji odpověď na svůj dotaz?

Ahoj,

rád bych Ti předal důležité informace k podpoře našich informačních systémů. Jedná se o tipy, jak co nejrychleji dostat odpověď na dotaz, který Tě v souvislosti s našim programem nebo sociálními či zdravotními službami zajímá.

Článek vyšel v posledním čísle časopisu Sociální služby.

Tak ať Tě nic nemine!

ZÍSKEJTE Z PODPORY MAXIMUM…

V minulých dvou číslech vám Honza Malota podrobně popsal změny a kroky, které se dějí na podpoře. Jednalo se zejména o vysvětlení fungování podpory, o prioritizaci požadavků a následném způsobu jejich řešení. Už tedy víte, že většinou opravdu není možné reagovat na všechny požadavky obratem. Ale máme pro vás pár tipů, jak můžete svůj problém vyřešit takřka hned anebo vše urychlit.

PODÍVEJTE SE DO ONLINE NÁPOVĚDY

Za minulý rok jsme výrazně rozšířili a nadále rozšiřujeme systém názorných obrázkových nápověd, které jsou k dispozici 24 hodin, 7 dní v týdnu a 365 dní v roce. Tyto nápovědy obsahují mimo jiné i postupy na řešení konkrétních situací a hotová řešení. Vše si můžete i vytisknout a příště si vše zase pohodlně připomenout.

INSPIRUJTE SE OSTATNÍMI

Sledujeme, na co se nás uživatelé systému ptají nejčastěji, a průběžně rozšiřujeme sekci často kladených otázek, kterou každý z Vás nalezne přímo na domovské stránce nápověd (napoveda.cygnusakademie.cz).

Domovská stránka i celé nápovědy se navíc otřásly v základech. Využít můžete především nové uživatelské diskuzní fórum. Zde můžete řešit témata, na která z IRESOFTu nemůže přijít odpověď… Třeba na průběh inspekce sociálních služeb, kontroly od pojišťovny, a mnohé další.

VĚNUJTE O MINUTKU VÍCE SPECIFIKACI SVÉHO PROBLÉMU

Pokud jste ani v nápovědách a ani ve FAQ nenašli odpověď,
samozřejmě kontaktujte uživatelskou podporu. Jen prosíme, pokuste se svůj dotaz správně a dostatečně podrobně popsat. Jen tak umíme rychle určit urgentnost a povahu problému a můžeme s ním dále pracovat – tedy okamžitě zařadit a předat na správného konzultanta.

Pokud nevíme, co konkrétně řešíte, musíme vás kontaktovat zpět, doptávat se a vše se tak logicky zbytečně prodlužuje.

Za celý tým konzultantů velký dík!