PŘERUŠENÍ PÉČE

Změněno dne Wed, 19 Oct 2022 v 02:54 PM

Obsah

Zadání přerušení péče

Pokud chcete ke klientovi zadat přerušení péče, můžete tak učinit pomocí tlačítka Přidat v podsekci Přerušení péče 

(KDE? Klienti – Karta klienta – Přerušení péče)

Můžete zadat celodenní přerušení péče, částečné či pouze poznámku.

U celodenního přerušení není nutné zadávat datum do. Můžete zadat i přerušení na dobu neurčitou.

Vložené přerušení uložte klepnutím na OK.

Všechna zadaná přerušení se poté zobrazují v přehledu. Zadané přerušení se poté bude u klienta zobrazovat i v plánu návštěv.

Oprava/odebrání zadaného přerušení péče

Zadané přerušení můžete dodatečně upravit pomocí tlačítka Opravit nebo smazat pomocí tlačítka Odebrat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Přerušení péče )

Při opravě můžete v otevřeném okně provést úpravy, jako jsou popsány výše.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit