Průkazy klienta

Změněno dne Mon, 22 May 2023 v 02:19 PM

Obsah

Přidání průkazu

Přidejte průkaz pomocí tlačítka Přidat v podsekci Průkazy.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Osobní údaje).



V otevřeném okně vyberte nejprve typ průkazu a dále pokračujte doplněním dalších údajů, pokud je sledujete. Jakmile budete hotovi, uložte klepnutím na OK.


 

V případě, že si uvedete datum platnosti, v nástroji Upozornění budete zavčasu upozorněni na končící platnost průkazu.


Oprava/odebrání průkazu

Pokud dojde ke změně existující průkazu (např. nová platnost, změna čísla), označte průkaz a klepněte na Opravit. V případě zrušení průkazů, jej jednoduše smažte tlačítkem Odebrat.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit