Záznamy péče

Změněno dne Mon, 22 May 2023 v 02:22 PM

OBSAH

Jak vytvořit nový záznam péče

Nový záznam péče přidáte klepnutím na tlačítko Přidat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče).

V otevřeném okně nejprve zvolte datum, kdy se událost stala.

Pokud máte záznamy řazeny do oblastí, vyberte správnou. Dále zapište text události. Pokud není určeno oblastí a jedná se o záznam důležitý, označte jej tak. Nakonec k záznamu můžete přiložit i přílohu, nebo načíst dokument ze šablony.

Jakmile je hotovo, stačí záznam uložit klepnutím na OK.

Jak opravit záznam péče

Záznam, který obsahuje chyby, můžete samozřejmě poklepání Opravit.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče).

V otevřeném okně proveďte požadované změny a uložte klepnutím na OK.

Některé záznamy nebude možné odebrat nebo opravit. Jedná se o ty záznamy, které nevznikly zde, například právě hodnocení plánu péče nebo záznamy z nutriční či ošetřovatelské dokumentaci. Ty lze opravit tam, kde vznikly.

Jak odebrat záznam péče

Pokud chcete záznam úplně smazat, stačí jej označit a použít tlačítko Odebrat.

(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Záznamy péče)

Některé záznamy nebude možné odebrat nebo opravit. Jedná se o ty záznamy, které nevznikly zde, například právě hodnocení plánu péče nebo záznamy z nutriční či ošetřovatelské dokumentaci. Ty lze opravit tam, kde vznikly.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit