JAK VYŘADIT POMŮCKU ZAMĚSTNANCE VRÁCENÍM NA SKLAD

Změněno dne Tue, 18 Oct 2022 v 10:46 AM

Pokud zaměstnanec vrací pomůcku a vy ji přijímáte zpět na sklad, ať už na stejnou skladovou položku, nebo do jiného skladu použitých pomůcek, přejděte do nástroje Ochranné pomůcky a zde vrácení na sklad proveďte.

(KDE? Sklady – Ochranné pomůcky)

Nejprve zvolte sklad, ze kterého byly ochranné pomůcky vydány a vyfiltrujte období podle data expirace nebo data přiřazení a nastavte rozsah, který bude pomůcce zaměstnance odpovídat.

Zatrhněte ji, klepněte na Operace a z nabídky zvolte Vyřadit pomůcku vrácením na sklad.

Nyní dokončete vyřazení vytvořením příjemky vrácených pomůcek na sklad. Uveďte správné datum a potvrďte klepnutím na OK.

Hotovo. Pomůcky byly vráceny zpět na sklad.

Tisk protokolu o vyřazení proveďte klepnutím na Tisknout a výběrem možnosti Protokol o vyřazení ochranné pomůcky.

 

Zvolte datum. Vyberte zaměstnance nebo doklad a pokračujte klepnutím na Další.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit