ČASTÉ PROBLÉMY S MINITERMINÁLY A TERMINÁLY S KLÁVESNICÍ

Změněno dne Fri, 08 Mar 2024 v 01:48 PM

OBSAH:


MINITERMINÁL NEVYDÁVÁ ŽÁDNÝ ZVUK

Zapnutí či vypnutí zvuku se provádí pomocí tlačítka miniterminálu pro načítání čárových kódů. Postačí jej stisknout a držet asi 10 vteřin, dokud neuslyšíte pípnutí. Tím je zvuk zapnut. Stejným způsobem lze zvuk zase vypnout.


ČTEČKA ŠPATNĚ SNÍMÁ/NEPOZNÁ KÓD

Problém může způsobit hned několik věcí:

  • zanesené sklíčko (otřete zvenčí navlhčeným hadříkem)
  • nekvalitní tisk čárových kódů (doporučujeme vždy tisknout přímo z programu, nekopírovat)
  • Lesklý obal/lesklý papír (používejte pouze matné eurofolie)

KÓDY V MINITERMINÁLU MAJÍ ŠPATNÉ DATUM

Miniterminál má v sobě čas aktualizovaný z počítače, na kterém byla provedena poslední synchronizace.

  • Pokud je datum/čas mírně odlišný, ověřte nastavení data a času na počítači, kde miniterminál připojujete
  • Pokud je datum/čas úplně špatný, došlo k vybití miniterminálu a tím pádem i ztrátě informace o datu a času. Po nabití je třeba vždy, byť naprázdno, miniterminál synchronizovat s CYGNUS.
    • Jak této situaci Předcházet? Postačí, když pracovník, který miniterminál používá, provede synchronizaci 2x za den (směnu). A to na začátku směny a na jejím konci.
  • Pokud dochází k častému vybíjení baterie, je třeba její výměna; kontaktujte proto podporu pro cenovou nabídku výměny baterie

PŘI NAČÍTÁNÍ Z MINITERMINÁLU SE ZOBRAZUJÍ ZÁZNAMY Z JINÉ ČTEČKY

K tomuto může dojít tehdy, když uživatel při stahování záznamů stažení nedokončí. Záznamy nejsou zpracované a v CYGNUS u klientů načtené. Jakmile budou zpracovány (smazány/ponechány k uložení/opraveny) a uloženy, nebudou se nadále zobrazovat.

Proč se to děje? Při stahování z miniterminálu se přesunou všechny záznamy do dočasné složky v počítači, aby je bylo možné zobrazit, zpracovat a uložit do karet klientů. Když je vše uloženo do karet, soubor se vymaže. Pokud se však okno se záznamy před uložením z nějakého důvodu zavře, soubor se nesmaže a záznamy zobrazí se vždy při dalším stahování miniterminálů.

Jak této situaci předcházet? Postačí, když pracovník, který miniterminál používá, provede synchronizaci 2x za den (směnu). Ato na začátku směny a na jejím konci.


NELZE NAČÍST ČÁROVÝ KÓD VELKÝM TERMINÁLEM 

Pokud nelze načíst kód velký terminálem a vytištěné čárové kódy i sklíčko terminálu jsou v pořádku, problém může být v synchronizovaných číselnících.

  • Nelze načíst kód zaměstnance:
    • Proveďte znovu synchronizaci terminálu
    • Ověřte, že není zaměstnance jako uživatel zneaktivněný
  • Nelze načíst kód klienta či činnosti:
    • Proveďte znovu synchronizaci terminálu a ověřte, že jsou zvoleny správné služby/pracoviště

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit