Tento postup slouží pouze těm, kteří využívají Domácí péči a slouží k nastavení programu, za účelem zadávání zaměstnanců pro evidenci testování na COVID19.



Aby bylo možné založit kartu zaměstnance, je potřebné nastavit provoz a pracovní skupinu. 


Jelikož se Vám snažíme co nejvíce usnadnit práci, Provoz a Pracovní skupinu jsme již nastavili.



Před založením karty zaměstnance a kontrolou nastavení se podívejte, zda-li osoba, která bude zakládat karty zaměstnanců má vše povoleno, případně povolte. 

Kde? Nástroje -> Nastavení systému -> Uživatelé a přístupová práva -> Uživatelé


1. Vyberte jméno zaměstnance, který bude přidávat karty zaměstnanců a dvojklikem se dostanete do další nabídky.


2. Klikněte na tlačítko opravit.


3. Nejdříve zkontrolujte, že má povoleno první zařízení nebo mu jej povolte - pokračujte tlačítkem OK.

4. Následně se přesuňte na Zaměstnanci - Provozy a  zkontrolujte, že má povolen provoz nebo mu jej povolte - pokračujte tlačítkem OK. 

5. Následně vše uložíte opět tlačítkem OK


6. Nyní klikněte pravým tlačítkem na jeho jméno a vyberte Zobrazit šablonu práv.


7. Dvojklikem na název šablony nebo tlačítkem opravit se otevře další okno.



8. Pro kontrolu a případnou editaci, klikněte na tlačítko Opravit.


9. V sekci Zaměstnanci povolíte vše v kategorii Zaměstnanci a Pracovní smlouvy tak, že stav změníte ze Zakázáno na Povoleno.

10. Dále v sekci Rozpisy služeb a docházka si povolíte Nastavení pracovních skupin, výjimek, volitelných položek a exportů. 



Pokud daná osoba bude mít takto nastavenou šablonu práv, bude již moci založit kartu zaměstnance.


V případě, že bylo nastaveno na hodnotu zakázáno, a nastavili jste na povoleno, je potřebné aby se daný uživatel odhlásil a znovu přihlásil.



Jak zjistíte, že máte založený provoz? 

Kde? Nástroje -> Nastavení systému -> Údaje poskytovatele -> Provozy


V případě, že vidíte provoz s názvem COVID19, zkontrolujte, že máte k dispozici pracovní skupinu.

Nevidíte založený Provoz, kontaktujte nás prosím na servis@iresoft.cz



Jak zjistíte, že máte založenou pracovní skupinu?

Kde? Nástroje -> Nastavení - Zaměstnanci -> Rozpisy služeb a docházka -> Pracovní skupiny


V případě, že vidíte pracovní skupinu s názvem COVID19, zkontrolujte že máte správně nastavená práva pro zaměstnance, který bude přidávat karty zaměstnanců. 

Nevidíte založenou Pracovní skupinu, kontaktujte nás prosím na servis@iresoft.cz


Jak založit kartu zaměstnance?

Kde? Zaměstnanci -> Přehled zaměstnanců

1. Klikněte na zelené plus.


2. Datum nástupu nastavte na 1.1.2020 nebo dle reálného data. Následně vyberte zařízení ve kterém byl založený provoz a napište příjmení zaměstnance. Pokračujte tlačítkem Další.


3A. Zobrazí se toto okno - překontrolujte správnost vloženého příjmení včetně diakritiky a pokračujte tlačítkem Ano.


3B. Pokud jsou v zařízení dva zaměstnanci shodného příjmení, zobrazí se toto okno. V případě, že se jedná pouze o shodu jmen a chcete založit jiného zaměstnance, zvolte Zaměstnanec není v seznamu (založit nového zaměstnance).


4. Vyplňte: 

  • Jméno
  • Datum narození
  • Rodné číslo
  • Zdravotní pojišťovna - vyberte z nabídky
  • Osobní číslo - nemusíte řešit, pokud chcete opravit, kliknete na zámek, napíšete číslo a na zámek už znovu neklikejte.



6. Pokračujte tlačítkem Další.


7. Pokračujte tlačítkem Další.


8. Pokračujte tlačítkem Další.


9. Pokračujte tlačítkem Dokončit.


Hotovo?

Gratulujeme, nyní můžete použít návod na nastavení oprávnění pro Vašeho zaměstnance, který bude zadávat výsledky testování na COVID19.

Odkaz je: ZDE