Klienti Pobytové péče
Nově můžete zadávat více způsobů podání léků
Pokud u výběru léků v medikaci používáte možnost jiné, nově můžete zadat rovnou i způsob podání. To zajistí, že i tyto léky se budou předvyplňovat ve výchozích textech.
Výchozí texty jsme také rozšířili o další zkratky pro rozlišení více způsobů podání léků.
V záznamech ošetřovatelské péče můžete nově hodnotit stav klienta
V možnostech označení ošetřovatelského záznamu u klienta nově najdete také Zhodnocení stavu klienta. Takto označené záznamy si pak můžete přehledně filtrovat nebo tisknout. Zhodnocení stavu klientů se bude zobrazovat automaticky také v Předání služby.
Klienti Domácí péče
Nově označujeme primárního lékaře už při nástupu klienta
Lékař přidaný při nástupu klienta se nově označí automaticky jako primární.
Nově můžete zadávat více způsobů podání léků
Pokud u výběru léků v medikaci používáte možnost jiné, nově můžete zadat rovnou i způsob podání. To zajistí, že i tyto léky se budou předvyplňovat ve výchozích textech.
Výchozí texty jsme také rozšířili o další zkratky pro rozlišení více způsobů podání léků.
Klienti terénní soc. péče
Nově můžete zadávat úkony hromadně k více klientům
V okně realizace terénní péče najdete novou možnost přidání úkonu více klientům mimo plán. Tuto funkci můžete použít pro zadání skupinových činností u ambulantních služeb nebo například při zadávání hromadných nákupů.
Nově můžete ke klientovi zadat stupeň příspěvku na péči
Na kartě klienta v sekci Vyúčtování můžete do Příjmů nyní zadat stupeň příspěvku na péči. Zadané příspěvky si můžete nastavit jako sloupec v přehledu klientů. Zobrazit si je můžete také v přehledné statistice klientů.
Strava
Nově si zobrazíte i nadobjednávku pro noční směny
Do porovnání docházky s objednávkou stravy přibylo nastavení, které kontroluje nadobjednávky i pro noční směny.
Období v tiskových sestavách je nyní jednotné
V tiskových sestavách "Přehled počtu porcí" a "Výběr variant" je sjednoceno nastavení při vybírání období. Nově je všude Dnes, Zítra, Aktuální týden, Minulý týden, Aktuální měsíc a Minulý měsíc.
Nově lze prodloužit zobrazení objednávky na terminálu na 40 vteřin
Doposud se objednávka na terminálu zobrazovala 20 vteřin. Přidali jsme nastavení, které umožní tuto dobu prodloužit. Najdete ho přímo ve stravovacím terminálu (je nutné znát pin nebo mít administrátorskou kartu).
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit