Někteří uživatelé Mobilního CYGNUS se mohou setkat s krátkodobými problémy na jejich telefonech, nebo tabletech (nejde se přihlásit, bílá obrazovka), které jsou způsobeny technickou aktualizací aplikace. Tyto problémy se projevují pouze na některých typech zařízení a to pouze v případech, kdy uživatelé otevírají Mobilní CYGNUS přes uloženou ikonu na ploše.
Na odhalení a odstranění těchto potíží aktivně pracujeme.
Postup pro vyřešení problémů:
V případě nefunkčnosti aplikace (nefunguje ikonka Mobilního CYGNUSU, kterou máte na ploše telefonu) se přihlaste přímo přes webový prohlížeč. Otevřete si webový prohlížeč (Chrome, Safari, Edge, Opera, Firefox) a do adresy napište www.mobilnicygnus.cz, zadejte své přihlašovací údaje (email + heslo) a tímto způsobem můžete plnohodnotně využívat Mobilní CYGNUS.
Brzy bude nová verze aplikace, která bude funkční na všech typech telefonů. O jejím vydání vás budeme informovat.
Za vzniklé problémy s používáním aplikace se Vám omlouváme.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit