Řešení potíží s Mobilním CYGNUSEM

Změněno dne Fri, 11 Aug 2023 v 09:56 AM

Někteří uživatelé Mobilního CYGNUS se mohou setkat s krátkodobými problémy na jejich telefonech, nebo tabletech (nejde se přihlásit, bílá obrazovka), které jsou způsobeny technickou aktualizací aplikace. Tyto problémy se projevují pouze na některých typech zařízení a to pouze v případech, kdy uživatelé otevírají Mobilní CYGNUS přes uloženou ikonu na ploše.


Na odhalení a odstranění těchto potíží aktivně pracujeme. 



Postup pro vyřešení problémů:


V případě nefunkčnosti aplikace (nefunguje ikonka Mobilního CYGNUSU, kterou máte na ploše telefonu) se přihlaste přímo přes webový prohlížeč. Otevřete si webový prohlížeč (Chrome, Safari, Edge, Opera, Firefox) a do adresy napište www.mobilnicygnus.cz, zadejte své přihlašovací údaje (email + heslo) a tímto způsobem můžete plnohodnotně využívat Mobilní CYGNUS. 


Brzy bude nová verze aplikace, která bude funkční na všech typech telefonů. O jejím vydání vás budeme informovat. 


Za vzniklé problémy s používáním aplikace se Vám omlouváme.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit