Rychlé otázky - Rychlé odpovědi

Změněno dne Thu, 15 Feb 2024 v 03:07 PM

Ne vždy je odpověď složitá, tak jak by se mohlo zdát :)


V tabulce níže naleznete seznam otázek, na které se dá odpovědeť s řešením, které lze provést jednoduše podle vypsaného návodu. Nemusíte tak na nikoho čekat a zvládnete to sami.



OtázkaOdpověď
1.Kde a jak vložit novou šablonu dokumentů?
  • V nastavení Klienti, oblast Sociální dokumentace, sekce Šablony dokumentů.
  • Pomocí tlačítka plus začnete vytvářet novou šablonu dokumentu
  • Funguje to podobně jako word
  • Tlačítkem "Pole" nahoře vložíte zástupný znak pole, které chcete aby se automaticky vyplnilo
  • Můžete nakopírovat již existující dokument, jenom si dejte pozor naformátování

2.Proč mi program píše, že pod zadaným rodným číslem už klienta evidujeme?
  • Toto oznámení je pravdivé, pod daným rodným číslem už u vás v zařízení klient figuruje
  • Zkuste si zrušit filtr a do vyhledávání v přehledu napsat rodné číslo daného klienta. Měli byste ho najít a možná zjistíte překlep ve jméně klienta. Typicky Novak - Novák.
  • Pokud vám klienta nenajde, je to tím, že nemáte opravnení na náhled na všechny poskytované služby ve vašem zařízení. Poproste proto vašeho kolegu nebo kolegyni o spolupráci
3.Proč mi nejde přidat klíčový pracovník? Nevidím ho v seznamu.
  • Pracovník bude pravděpodobně nový a tím pádem není přidaný v seznamu klíčových pracovníků
  • V nastavení Klienti, oblast Sociální dokumentace, sekce Klíčový pracovníci. Plusem přidáte nového pracovníka.
  • Pozor na správné přiřazení poskytované služby, na které má pracovník operovat
4.Proč zústala žádost klienta v sezneme žadatelů i když je klient nastoupen? 
  • Buď byl klient nastoupen bez propojení se žádosti. Typicky plusem v přehledu klientů.
  • Dodatečné propojení provedete v seznamu žadatelů pod pravým tlačítkem myši na žádost klienta. Navázat žádost.
  • Nebo byl klient nastoupen na jinou poskytovanou službu než má v žádosti.
5.Jak přidat další/nový sloupec s informacemi do přehledové tabulky?
  • V oknách přehledu klientů, přehledu zaměstnanců a dalších podobných tabulkách si můžete přidat vlastní slopupec
  • V dolní části okna klikněte na ozubené kolečko
  • Výběr sloupců
  • Z levé části okna přesunete pomocí šipky ty údaje, které potřebujete
6.Jak zadat klientovi zpětně přiznaný příspěvek? 
  • Otevřete kartu klienta
  • Sekce Vúčtování, příjmy
  • V pravé části okna Příspěvek na péči klikněte na přidat od data
  • Nyní ve spodní části okna zaškrtněte Zpětné příznání a doplňte datum od kdy má být příspěvek uznán
  • Uložte tlačítkem OK
7.Co je to dobropis?
  • Je to forma výdejky
8.Není možné podepsat, certifikát není v systémovém úložišti. I když  je certifikát uložený na tokenu, nebo v systému Windows.
  • Klikněte na svoje jméno
  • Vlastní nastavení
  • Osobní certifikáty
  • Propojte svůj certifikát pod svoje přihlášení




Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit