Nestahují se docházkové záznamy: Jak restartovat aplikaci pro stahování?

Print Friendly, PDF & Email

K přístupu do číselníku docházkových čteček je třeba mít právo v šabloně práv Nastavení docházkových čteček.

Nestahují se záznamy ze čtečky a v číselníku docházkových čteček je u monitoru červená barva? Pokud se její stav nezmění ani po pěti minutách, restartujte službu na počítači, kde je IreMonitor umístěn, která stahování zajišťujte.

Klepněte pravým tlačítkem myši na logo nabídky Start ve Windows a vyberte položku Správa počítače.

V otevřeném okně přejděte do sekce Služby a aplikace a Služby.

Vyhledejte položku IreMonitor – /číslo instance/, klepněte na ni pravým tlačítkem myši a zvolte Restartovat.

Jakmile operace proběhne, vraťte se do číselníku čteček a ověřte, že vše funguje.

Pomohlo vám tato stránka?