Zapomněl/a jsem heslo, co mám dělat?

Print Friendly, PDF & Email

Pokud zapomenete heslo, nekontaktujte IRESOFT, ale vždy svého administrátora. S ohledem na ochranu osobních dat konzultanti podpory nemohou provádět změny hesla, neboť přes telefon není možné ověřit totožnost osoby, která změnu požaduje.

Svého administrátora na potřebu nového hesla nejsnadněji upozorníte hned na přihlašovacím formuláři pomocí odkazu Nemůžete se přihlásit?

V otevřeném okně postačí vyplnit kontaktní údaje a do textu napsat, že máte problém s heslem. A nakonec odeslat.

Odeslání bude potvrzeno.

Pokud se dlouho nebude nic dít, žádný administrátor se neozve, kontaktujte jej napřímo. Pokud nevíte, kdo jím je, požádejte kolegu, který se přihlásit může, abyste se podívali na seznam administrátorů programu.

Pomohlo vám tato stránka?