Zobrazila se mi hláška: Nelze pokračovat, protože změna zasahuje do uzavřeného období docházky u zaměstnance!?

Print Friendly, PDF & Email

Na tuto hlášku jste narazili zřejmě při jednom z těchto úkonů:

  • změna úvazku
  • změna pracovní skupiny
  • ukončení zaměstnance

Co to znamená a co s tím udělat?

Je uzamčená docházka. Danému zaměstnanci ji odemkneme. Hlášku potvrďte klepnutím na OK a postupujte následovně:

1. Přejděte do nabídky Zaměstnanci a zvolte Výkazy docházky.

2. Vyhledejte zaměstnance a poklepáním otevřete jeho výkaz.

3Pravým tlačítkem myši klepněte na klíček vedle data, od kterého změnu úvazku plánujete, a vyberte Odemknout docházku k datu.

Docházka je odemčena. Můžete to zkusit znovu.

Pomohlo vám tato stránka?