OZNÁMENÍ ZÁKAZNÍKŮM

OZNÁMENÍ ZÁKAZNÍKŮM

Vážení zákazníci,

víme, že aktuální situace je pro Vás velmi obtížná. Proto bychom Vás rádi ujistili, že dostupnost, spolehlivost a fungování Vašeho informačního sytému CYGNUS 2 nebude nijak ohrožena vlivem COVID-19. Díky tomu, že systém provozujeme na cloudu a naše práce nám umožňuje i nadále naplno pracovat z domu, můžete se na nás i nadále plně spolehnout a neměli byste pozorovat žádnou změnu. Můžete se tak soustředit na to, abyste aktuální situaci se svými zaměstnanci zvládli.

Všechny osobní návštěvy za účelem implementace produktu nebo jeho servisu jsme prozatím do 31.3.2020 zrušili a budeme sledovat další vývoj událostí. Stejně tak jsme zrušili veřejné školicí akce či jiná osobní setkávání. V případě zájmu Vám však nabízíme možnost na dálku přes internet implementovat produkt, provést servisní návštěvu či zaškolení personálu. Rozhodnutí necháváme plně na Vás.

Díky cloudovému řešení je možné se systémem pracovat vzdáleně, např. z domu z důvodu karantény. Pokud byste potřebovali pro své lidi zřídit další přístupy k CYGNUS 2, najdete návod krok po kroku zde nebo nás prosím kontaktujte. Rádi Vám s tím pomůžeme. 

Také bychom Vám chtěli zdarma nabídnout modul Řízení organizace, který Vám může pomoci snadněji překonat aktuální situaci. Díky němu totiž můžete sdílet informace s uživateli CYGNUS 2 a mít přehled o jejich přečtení. Tento nástroj Vám, jako vstřícný krok, nabízíme až do konce května zcela bezplatně s možností zaktivnění a zaškolení na dálku.

Pokud byste chtěli využít možnosti vzdáleného školení nebo začít využívat modul Řízení organizace, obraťte se prosím na naše obchodní konzultanty.

Jsme tu stále pro Vás.

Váš IRESOFTí tým.