OBSAH:
- MINITERMINÁL NEVYDÁVÁ ŽÁDNÝ ZVUK
- ČTEČKA ŠPATNĚ SNÍMÁ/NEPOZNÁ KÓD
- KÓDY V MINITEREMINÁLU MAJÍ ŠPATNÉ DATUM
- PŘI NAČÍTÁNÍ Z MINITERMINÁLU SE ZOBRAZUJÍ ZÁZNAMY Z JINÉ ČTEČKY
- NELZE NAČÍST ČÁROVÝ KÓD VELKÝM TERMINÁLEM
MINITERMINÁL NEVYDÁVÁ ŽÁDNÝ ZVUK
Zapnutí či vypnutí zvuku se provádí pomocí tlačítka miniterminálu pro načítání čárových kódů. Postačí jej stisknout a držet asi 10 vteřin, dokud neuslyšíte pípnutí. Tím je zvuk zapnut. Stejným způsobem lze zvuk zase vypnout.
ČTEČKA ŠPATNĚ SNÍMÁ/NEPOZNÁ KÓD
Problém může způsobit hned několik věcí:
- zanesené sklíčko (otřete zvenčí navlhčeným hadříkem)
- nekvalitní tisk čárových kódů (doporučujeme vždy tisknout přímo z programu, nekopírovat)
- Lesklý obal/lesklý papír (používejte pouze matné eurofolie)
KÓDY V MINITEREMINÁLU MAJÍ ŠPATNÉ DATUM
Miniterminál má v sobě čas aktualizovaný z počítače, na kterém byla provedena poslední synchronizace.
- Pokud je datum/čas mírně odlišný, ověřte nastavení data a času na počítači, kde miniterminál připojujete
- Pokud je datum/čas úplně špatný, došlo k vybití miniterminálu a tím pádem i ztrátě informace o datu a času. Po nabití je třeba vždy, byť naprázdno, miniterminál synchronizovat s CYGNUS 2.
- Jak této situaci Předcházet?Postačí, když pracovník, který miniterminál používá, provede synchronizaci 2x za den (směnu). A to na začátku směny a na jejím konci.
- Pokud dochází k častému vybíjení baterie, je třeba její výměna; kontaktujte proto podporu pro cenovou nabídku výměny baterie
PŘI NAČÍTÁNÍ Z MINITERMINÁLU SE ZOBRAZUJÍ ZÁZNAMY Z JINÉ ČTEČKY
K tomuto může dojít tehdy, když uživatel při stahování záznamů stažení nedokončí. Záznamy nejsou zpracované a v CYGNUS 2 u klientů načtené. Jakmile budou zpracovány (smazány/ponechány k uložení/opraveny) a uloženy, nebudou se nadále zobrazovat.
Proč se to děje? Při stahování z miniterminálu se přesunou všechny záznamy do dočasné složky v počítači, aby je bylo možné zobrazit, zpracovat a uložit do karet klientů. Když je vše uloženo do karet, soubor se vymaže. Pokud se však okno se záznamy před uložením z nějakého důvodu zavře, soubor se nesmaže a záznamy zobrazí se vždy při dalším stahování miniterminálů.
Jak této situaci Předcházet? Postačí, když pracovník, který miniterminál používá, provede synchronizaci 2x za den (směnu). Ato na začátku směny a na jejím konci.
NELZE NAČÍST ČÁROVÝ KÓD VELKÝM TERMINÁLEM
Pokud nelze načíst kód velký terminálem a vytištěné čárové kódy i sklíčko terminálu jsou v pořádku, problém může být v synchronizovaných číselnících.
- Nelze načíst kód zaměstnance:
- Proveďte znovu synchronizaci terminálu
- Ověřte, že není zaměstnance jako uživatel zneaktivněný
- Nelze načíst kód klienta či činnosti:
- Proveďte znovu synchronizaci terminálu a ověřte, že jsou zvoleny správné služby/pracoviště