-
Jak na čištění a údržbu čteček DSi a SSi?
-
Nastavení barvy pozadí
-
Zmizely mi záznamy a dokumenty v Ostatní dokumentaci, proč?
-
Klient nenastoupil do zařízení, jak zrušit nástup?
-
Opakovaný nástup klienta do zařízení (rodné číslo již existuje)
-
Žadatelé a klienti - jak je správně zadávat a propojovat?
-
Valorizace důchodů klientů
-
Co vše udělat při změně cen za pobyt?
-
Jak uzavřít vyúčtování klienta po odchodu nebo úmrtí?
-
Čtečka špatně snímá/nepozná kód?
-
Kódy v terminálu mají špatné datum, proč?
-
Miniterminál nevydává žádný zvuk?
-
Jak má zapisovat dokumentaci praktická sestra?
-
Co udělat pro kompletní vyřízení elektronického podpisu? (KLÍČENKA - TOKEN)
-
Co udělat pro kompletní obnovu elektronického podpisu? (KLÍČENKA - TOKEN)
-
Zaměstnanci se nezobrazuje/nefunguje Můj Cygnus, proč?
-
Propojení provozu s pracovní skupinou
-
Jak vyřešit problémy při zavedení strávníka?
-
Zobrazila se mi hláška: Nelze pokračovat, protože změna zasahuje do uzavřeného období dlouhodobého plánu
-
Zobrazila se mi hláška: Nelze pokračovat, protože změna zasahuje do uzavřeného období docházky u zaměstnance
-
Nestahují se docházkové záznamy, jak restartovat aplikaci pro stahování?