Příjem klienta do zařízení. Opakovaný nástup, nebo nástup na jinou poskytovanou službu. Údaje klienta. Přerušení péče.
Práce se smlouvami klienta. Vyúčtování jeho služby. Hromadná výplatnice. Zpětné přiznání příspěvků. Jak na realizaci plánu péče a další.
Pobytová i terénní péče. Jak pracovat s poukazy na vyšetření / ošetření ORP a DP. Ošetřovatelský plán. Realizace péče. Vyúčtování na pojišťovnu, opravné dávky a další.
Plánování směn v dlouhodobých a měsíčních plánech. Výkazy práce a docházka. Export do mzdového SW. Hodnocení zaměstnanců, účast na vzdělávacích akcích a další.
Vše ohledně jídelníčků, počtu porcí, normování a spotřeby. Sklady potravin, ochranných pomůcek a jiné sklady.
Vše ohledně nastavnení přístupových práv pro nové zaměstnance. Nastavení služby. Nastavení tisku a záhlaví.
Jak nastavit modul Řízení organizace. Vkládání dokumentů. Čtení upozornění.
Zde naleznete opdpovědi na často kladené dotazy.
Reklamační protokol. Šablony. Ovladače k práci s programem.
Informace o aktualizacích a nových funkčnostech. Přehled stavu programu. Další novinky.