NASTAVENÍ DŮVODŮ PŘERUŠENÍ PÉČE

Změněno dne Wed, 19 Oct 2022 v 03:04 PM

Pro evidenci nepřítomnosti klienta existuje v programu funkce Přerušení péče.

Důvody přerušení, které chcete u klientů používat, můžete vložit pomocí tlačítka Přidat.

(KDE? Nástroje – nastavení Klienti – Přerušení péče – Důvody přerušení péče)

V otevřeném okně zadejte název přerušení, zkratku a potvrďte tlačítkem OK.


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit