Po vybrání dodavatele můžete doplnit faječky k volitelným možnostem podle toho, jaké funkce chcete využívat. Poté pokračujte tlačítkem Další.
Dále vybíráme, na které zdravotnické pracoviště a poskytované služby je partnerské řešení navázáno. Doplňte faječky a pokračujte tlačítkem Další.
Nyní je potřeba nastavit přenášené hodnoty. Ve sloupci Objektivní hodnota klikněte do příslušného řádku a vyberte hodnotu. Většinou se bude nabízet jediná možnost v závislosti na tom, jak máte Objektivní hodnoty nastaveny. Podrobnější info o tomto nastavení naleznete v nápovědě zde: Nastavení objektivních hodnot.
Hodnoty se nastavují zvlášť pro každé zdravotnické pracoviště. Nabídka bude vypadat stejně, jen ji po stisknutí tlačítka Další budete muset vyplnit znovu pro každé pracoviště.
Je potřeba mít takto nastaveny všechny hodnoty, i když některou neplánujete používat (kromě nepovinných údajů).
Pokud se vám při kliknutí do tabulky nic nenabízí (může se stát např. u Saturace), je potřeba objektivní hodnotu přidat v nastavení objektivních hodnot.
KDE? Nastavení – Klienti - Ošetřovatelská dokumentace - Objektivní hodnoty
Klikněte na zelené plus a vyplňte Název, Jednotku a Formát. Potvrďte tlačítkem OK.
Po přidání chybějících objektivních hodnot se můžete vrátit do nastavení propojení s dodavatelem partnerských řešení a doplnit je. Poté pokračujte tlačítkem Další.
Nakonec je nutné odsouhlasit podmínky propojení.
Objeví se okno s upozornění na zobrazení API klíče.
API klíč
API klíč je potřeba zkopírovat do vašeho přístroje nebo mobilní aplikace nebo předat partnerovi. Bez zadaní správného klíče nebude fungovat komunikace mezi vaším zařízením a CYGNUSEm. Klikněte na tlačítko Zobrazit. Kam klíč zadat už záleží na řešení, které používáte.
Můžete použit tlačítko Kopírovat, které uloží klíč do Schránky (clipboardu).
API klíč je možné si kdykoliv znovu zobrazit po kliknutí na tlačítko Zobrazit API klíč.
Nyní už máte nastaveno vše potřebné pro správné napojení partnerských řešení na program CYGNUS.
Změna nastavení
Označte řádek s dodavatelem a klikněte na na tlačítko s tužkou (Opravit). Nyní můžete projít celé nastavení znovu a cokoliv změnit (například přidat NFC).
Pokud cokoliv v nastavení změníte, změní se i API klíč a ten je potřeba znovu nahrát nebo předat partnerovi (viz předchozí krok).
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit