Řízení organizace
Nové funkce v Řízení organizace
Do Řízení organizace jsme přidali nové funkce, které vám ještě více usnadní vaši práci. Výpis novinek:
- U dokumentu můžete navolit, zda je platný. Dokument si tak můžete nachystat a zaktivnit ho až posléze. Rovněž pomocí nového zatržítka „Platný“ můžete kdykoliv dokument zneaktivnit a tím jej pro ostatní uživatele skrýt.
- Autor dokumentu je při jeho zveřejnění automaticky přidán do seznamu „Informace o přečtení“. Nemusí tak dokument podepisovat zvlášť.
- Pro lepší přehlednost dokumentů jsme přidali možnost používání štítků. Ke každému dokumentu tak můžete štítky vložit a na základě štítků pak dokumenty filtrovat. Filtr pomocí štítků funguje i v Mobilním Cygnusu.
- K dokumentu můžete nově přidávat i přílohy. Přílohy lze poté zobrazit i v Mobilním Cygnusu.
- Vytvořili jsme nový přehled dokumentů „Po zaměstnancích“. V komunikačním centru lze nově zobrazovat dokumenty po zaměstnancích. Budete tak mít větší přehled o tom, kdo má kolik dokumentů zveřejněných a nepřečtených. Přes tento přehled zároveň můžete dokumenty i přiřazovat nebo odřazovat
Obecné
Export dat do OK systému za rok 2024 je připraven
Data k vykazování do OK Systému za rok 2024 jsou připravena. Jak data na MPSV vykazovat, najdete v nápovědě pod odkazem ZDE. Nápověda obsahuje také videozáznam z online školení na toto téma.
Klienti
Do tisku faktury za dávky nově propisujeme i IČP pracoviště
Na fakturu k dávce nově tiskneme i informaci o IČP pracoviště. Zpracování faktur pro vás tak bude jednodušší.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit