Klienti domácí a terénní sociální péče
Nová statistika neposkytnuté péče
Ve statistice Plánu návštěv nově zobrazujeme množství minut u zrušených návštěv. V této statistice se tedy nově zobrazují i ty návštěvy, které jsou v plánu zašedlé a přeškrtnuté.
Nově můžete označit návštěvu, která se nemá provádět i v nepřiřazenu
Návštěvu, kterou nechcete provádět, můžete nově označit i přímo v nepřiřazenu. Jedná se o novou volbu pod pravým tlačítkem myši "Neprovádět návštěvu". Tuto volbu máte rovněž k dispozici i u již přiřazených návštěv. Zde jsme pouze sjednotili názvosloví. Místo "odebrat" i zde najdete "neprovádět návštěvu"
Klienti terénní sociální péče
Nově označujeme jako neprovádět i ručně přidané návštěvy
Doposud při zadání přerušení péči či při označení návštěvy, aby se neprováděla se ručně zadané návštěvy z plánu rovnou odebraly. Nově všechny ručně zadané návštěvy v Plánu návštěv budou zůstávat, ale budou se označovat jako neprovádět stejně jako návštěvy načtené z karet klientů.
Klienti domácí péče
Rozšířený filtr aktuálních klientů
V přehledu klientů zdravotní péče si nyní nově můžete v rozšířeném filtru vyfiltrovat pouze aktivní klienty. Rozšířený filtr tak můžete začít použít pro libovolné přehledy, protože nyní bude snazší pracovat s aktuálními daty.
Klienti pobytové péče
Hromadný export z vyúčtování do účetních programů
Nově máte možnost vyexportovat data z vyúčtování do účetních programů (např. úhrady, vratky, předpisy atd.) Více informací je v této nápovědě ZDE.
Ikona o uzávěrce přehledu přítomnosti
Přidali jsme jsme do vyúčtování ikonu zámečku s kalendářem, díky kterému na první pohled poznáte, že je u klienta/všech klientů uzavřený přehled přítomnosti.
Zhodnocení nutričního stavu klienta pro lékaře
Ušetřete si čas s vypisováním klíčových údajů o aktuálním nutričním a zdravotním stavu klienta a využijte novou tiskovou sestavu Zhodnocení nutričního stavu klienta určenou pro lékaře nebo nutričního terapeuta, která vznikla ve spolupráci s Markem Křibíkem z Nutriční péče, CYGNUS expertem a garantem certifikace Známky kvality nutriční péče.
Klienti pobytové péče - Mobilní CYGNUS
Vrátili jsme řazení činností v MC
Na základě Vaší zpětné vazby jsme vrátili původní řazení podle oblastí/podoblastí plánů péče.
Zaměstnanci
Načítání výjimky do docházky z plánů
Při načítání výjimek z měsíčního plánu v docházce (např. zadaných přes mobilní Cygnus) nově ignorujeme dny, které už mají záznam v docházce – předejdeme tak duplicitám.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit