Nastavení - Klienti

NASTAVENÍ VÝPOČTU VRACENÝCH ČÁSTÍ U DŮVODU NEPŘÍTOMNOSTI
Označte důvod nepřítomnosti, u kterého aktualizujete nastavení, a klepněte na tlačítko Zadat nový způsob výpočtu vrácené části k datu. (KDE? Nastavení – Kl...
St, 22 Září, 2021 at 3:08 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ FOREM STRAVY
Formy stravy nastavujte ve stejnojmenné sekci. (KDE? Nastavení – Strava – Formy stravy) Novou formu přidejte klepnutím na zelené plus (Přidat). V otevř...
Út, 30 Listopad, 2021 at 1:11 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ TISKOVÝCH SESTAV KLIENTŮ
Tiskové sestavy můžete částečně individualizovat k potřebám svého zařízení. Můžete změnit název, nastavit text před či za obsahem dokumentu a konečně podpis...
Út, 30 Listopad, 2021 at 1:11 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ SKUPIN DOPLATKŮ
Obsah Přidání skupiny doplatků Oprava a odebrání skupinu doplatků Přidání skupiny doplatků Přidání nové skupinu doplatků provedete pomocí tlačítka Při...
Čt, 17 Únor, 2022 at 4:15 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ A ZMĚNA KAPACITY SLUŽBY
Tento postup využijete, pokud se změní kapacita jedné z poskytovaných služeb ve vaší organizaci. Změny v kapacitě se provádí k datu, tj. neovlivní se minulo...
Út, 30 Listopad, 2021 at 1:12 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ DŮVODŮ VYŘAZENÍ/ODMÍTNUTÍ ŽÁDOSTI
Obsah Přidání důvodu Oprava důvodu Odebrání důvodu Přidání důvodu Klepněte na tlačítko Přidat. V otevřeném okně zapište název důvodu (doporučuji s...
St, 22 Září, 2021 at 3:08 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ UŽIVATELSKÉHO ÚDAJE
Obsah Přidání panelu uživatelských údajů Přidání uživatelského údaje Přidání panelu uživatelských údajů Toto nastavení může provádět pouze uživatel s...
Út, 22 Březen, 2022 at 9:51 DOPOLEDNE
NASTAVENÍ PLATNOSTI FORMULÁŘŮ A ZÁMKŮ V SOCIÁLNÍ DOKUMENTACI
Nastavení může provádět pouze Správce nastavení. Toto nastavení je platné pro celý CYGNUS 2 daného poskytovatele. Jednotlivé pobočky tedy nemohou mít vlast...
Út, 9 Listopad, 2021 at 1:42 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ DŮVODŮ NEPŘÍTOMNOSTI
Toto nastavení může měnit pouze Správce nastavení. Nový důvod nepřítomnosti vytvořte použitím tlačítka Přidat (Máte více nákladových středisek? Vyberte spr...
Út, 30 Listopad, 2021 at 1:13 ODPOLEDNE
NASTAVENÍ AUTOMATICKÉHO VYKAZOVÁNÍ BONIFIKAČNÍCH VÝKONŮ U INTERVENCE
Tento návod funguje pouze tehdy, pokud máte s pojišťovnou nasmlouvané bonifikační výkony za práci v noci či o svátcích a víkendech. Vykazování těchto výkon...
Út, 30 Listopad, 2021 at 1:13 ODPOLEDNE