JAK TRVALE VYŘADIT POMŮCKU ZAMĚSTNANCE

Změněno dne Tue, 18 Oct 2022 v 10:42 AM

Pokud trvale vyřazujete pomůcku/pomůcky zaměstnance či zaměstnanců, přejděte do nástroje Ochranné pomůcky a zde vyřazení proveďte.

(KDE? Sklady – Ochranné pomůcky)

Nejprve zvolte sklad, ze kterého byly ochranné pomůcky vydány a vyfiltrujte období podle data expirace nebo data přiřazení a nastavte rozsah, který bude pomůckám odpovídat odpovídat.

Zatrhněte je, klepněte na Operace a z nabídky zvolte Trvalé vyřazení pomůcek.

V otevřeném okně zkontrolujte počet a případně změňte jednotkovou cenu při vyřazení.

Hotovo? Klepněte na OK.

Tisk protokolu o vyřazení proveďte klepnutím na Tisknout a výběrem možnosti Protokol o vyřazení ochranné pomůcky.

Zvolte datum. Vyberte zaměstnance nebo doklad a pokračujte klepnutím na Další.

 


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit