OBSAH
- Jak vytvořit/přehodnotit ošetřovatelský plán
- Jak opravit čas nebo obsah hodnocení ošetřovatelského plánu
Jak vytvořit/přehodnotit ošetřovatelský plán
V podsekci Ošetřovatelská dokumentace klepněte na tlačítko Zadat nový ošetřovatelský plán k datu.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Ošetřovatelská dokumentace)
Pokud přehodnocujete existující ošetřovatelský plán, bude vyžadováno zhodnocení dosavadní péče. Zapište jej tedy do pole hodnocení a potvrďte klepnutím na OK.
V otevřeném okně plánu nejprve uveďte správné datum platnosti a klepněte na tlačítko Přidat (existující diagnózy můžete Odebrat, nebo Opravit).
Výběr správné ošetřovatelské diagnózy si můžete usnadnit použitím filtru v horní části okna, kde lze filtrovat dle:
- dle stavu klienta | zobrazí diagnozy, které jsou relevantní ke stavu klienta na základě formulářů
- dle intervence | vhodné použít, pokud víte, jakou chcete provádět intervenci, ale nevíte, ve které diagnóze ji naleznete.
Je také možné vyhledávat v diagnózách dle názvu/čísla pomocí fulltextového vyhledávacího pole. Všechny rizikové diagnózy jsou označeny symbolem. Správnou diagnózu poté zatrhněte a pokračujte klepnutím na Další.
V tomto okně již plánujete samotné intervence.
- Nejprve je potřeba doplnit texty, které zdůvodní požadovanou péči a stanoví její cíl (texty můžete načíst pomocí tří teček z číselníku).
- Poté zatrhněte intervenci, kterou plánujete provádět a do poznámky zapíše specifikace způsobu provedení.
- Do pole jiné poté zapište nedokumentované činnosti (opět je můžete nalézt pod třemi tečkami).
Plánujete činnost, která nevychází z poukazu ORP? Klepněte do políčka v řádku intervence s doposud vyplněnou hodnotou Dle poukazu ORP.
V otevřeném okně pak z nabídce vyberte četnost a doplňte počet za den.. Uložte klepnutím na OK.
Jste s plánováním dané diagnozy hotovi? Uložte klepnutím na tlačítko OK.
Jste hotovo s celým plánem? Znovu klepněte na tlačítko OK.
A pokud doposud nepoužíváte elektronického podpisu, nezapomeňte vytisknout a podepsat.
Jak opravit čas nebo obsah hodnocení ošetřovatelského plánu
Pokud potřebujete opravit text hodnocení, nebo jen jeho datum a čas (aby se zařadil mezi další záznamy a intervence), klepněte v podsekci Ošetřovatelská dokumentace na tlačítko Zobrazit historii.
(Kde? Klienti – Karta klienta – Ošetřovatelská dokumentace)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257846663/original/h5or71y5-SurUvGdCcEWumco-bXOcmFqGA.png?1666183878)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48133586707/original/B35Xy5f3Xngitv8mYfEZ6S5xtJkb_O1eSQ.png?1629869388)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit