Nastavení důvodů nepřítomnosti

Změněno dne Wed, 01 Nov 2023 v 02:12 PM

Toto nastavení může měnit pouze Správce nastavení.

Nový důvod nepřítomnosti vytvořte použitím tlačítka Přidat (Máte více nákladových středisek? Vyberte správné, kde důvod nepřítomnosti nastavujete v horní části okna).

(KDE? Nastavení – Klienti – Přehled přítomnosti – Důvody nepřítomnosti)


 

V otevřeném okně zapište název důvodu nepřítomnosti, jeho zkratku a zvolte také barvu. Nastavte také, o jaký typ nepřítomnosti se jedná:

  • Dovolená
  • Nemocnice
  • Odhlášení jídla ze stravovacího systému
  • Ostatní

Dále nastavte měsíc, od kterého chcete nepřítomnost používat.

A vyberte, u jednotlivých složek předpisu, jaká část se vrací:

  • Nic
  • Vrácenou část
  • Plnou cenu

U příspěvku na péči nastavte procentuální výši denní částky za péči, která bude vrácena.

Uložte klepnutím na OK.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit