Opakovaný nástup zaměstnance

Změněno dne Pá, 26 Duben v 7:11 DOPOLEDNE

Máte zaměstnance, který již u Vás dříve pracoval a nyní k Vám nastupuje znovu? CYGNUS Vám dokáže jeho nový nástup usnadnit. V následující kapitole se podíváme, jak na to.


Základní postup, jak nastoupit nového zaměstnance, naleznete v této nápovědě: JAK PŘIDAT ZAMĚSTNANCE ČI DALŠÍ SMLOUVU/ÚVAZEK. Na tomto místě si ukážeme jen některé části tohoto procesu, pokud si tedy potřebujete projít celý proces od začátku, doporučujeme nejdříve začít u výše zmíněné nápovědy a pak pokračovat touto nápovědou.

OBSAH


Kopírování základních údajů

Již při zadání příjmení zaměstnance CYGNUS kontroluje, zda se zaměstnanec náhodou již nenachází mezi dříve zadanými.



Pokud najde zaměstnance se shodným příjmením, hned v následujícím okně nám dá na výběr. Buď je nastupující zaměstnanec totožný s tím, kterého nám CYGNUS našel. V tom případě zatrhneme jeho jméno ve výběru (1). Dále pak již budeme pokračovat přímo k výběru pracovní smlouvy, nebudeme tedy muset vyplňovat Osobní údaje, protože ty už jsou vyplněné z minula.


Pokud se nejedná o zaměstnance z výběru a opravdu zakládáme zaměstnance nově, můžeme zaškrtnout volbu níže (2). Tato volba nám umožní založit úplně nového zaměstnance tak, jak jsme zvyklí a jak máme popsáno v této nápovědě.




Opětovné zaktivnění uživatelského účtu 

Zaměstnanec, který u Vás již dříve pracoval, mohl mít svůj uživatelský účet. S opětovným nástupem není třeba vytvářet další uživatelský účet, ale stačí pouze zaktivnit ten původní. K volbě se dostaneme přímo při procesu opětovného nástupu v sekci č. 6 - Uživatel.


Pokud CYGNUS eviduje u zaměstnance zneaktivněný účet, tak po zaškrtnutí volby Zaměstnanec je uživatel CYGNUSu (1) se nám ukáže okno s nalezeným uživatelem. Zkontrolujeme uživatele v nabídce a pokud se opravdu jedná o toho uživatele, který patří k zaměstnanci, potvrdíme volbu tlačítkem OK. 


Alternativně, pokud v nabídce nenajdeme správného uživatele nebo pokud chceme opravdu založit uživatele nového, zatrhneme volbu Uživatel není v seznamu (založit nového uživatele)(2). Tato volba nás vezme přímo k tvorbě nového uživatele, tak jak jsme zvyklí při standardním nástupu nového zaměstnance. Podrobnosti k běžnému nástupu naleznete v této nápovědě.





Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit