Evidence klientů

PŘEHLED KLIENTŮ SOCIÁLNÍ PÉČE
Obsah Základní informace Jak filtrovat klienty Jak upravit zobrazené sloupce Jak nastavení sloupců a filtrů uložit Jak si v přehledu klientů změnit da...
Pá, 14 Říjen, 2022 at 2:56 ODPOLEDNE
EVIDENCE ŽÁDOSTÍ A ŽADATELŮ
Obsah Jak přidat novou žádost Osobní údaje žadatele Údaje o samotné žádost Adresy a kontakt na žadatele Výchozí kontaktní osoba Jak odmítnout nesch...
Pá, 14 Říjen, 2022 at 3:14 ODPOLEDNE
JAK POSLAT KOLEGOVI PŘIPOMÍNKU ZÁZNAMU
Každý záznam, který zapisujete v informačním systému CYGNUS 2 v sekcích: Ostatní dokumentace (Kde? Klienti – Karta klienta) Záznamy a dokumenty (Kde? Klien...
St, 22 Září, 2021 at 3:09 ODPOLEDNE
PŘEHLED KLIENTŮ ZDRAVOTNÍ PÉČE
Obsah Základní informace Jak filtrovat klienta Jak změnit zobrazené sloupce Jak uložit nastavení filtru a sloupců Základní informace Přehled klientů...
Pá, 14 Říjen, 2022 at 3:19 ODPOLEDNE
UKONČENÍ KLIENTA NA SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
Obsah Jak standardně ukončit využívání služby (ukončení, úmrtí) Jak odstranit klienta z důvodu chybného či zrušeného nástupu Jak opravit chybné datum uk...
Pá, 14 Říjen, 2022 at 3:25 ODPOLEDNE
OSOBNÍ ÚDAJE KLIENTA A JEHO UMÍSTĚNÍ
Obsah Jak opravit osobní údaje klienta Jak přidat fotografii klienta Jak změnit umístění klienta Jak opravit osobní údaje klienta V této nápovědě se ...
Po, 17 Říjen, 2022 at 2:55 ODPOLEDNE
JAK PRACOVAT S OSTATNÍ DOKUMENTACÍ
Jak přidat záznam ostatní dokumentace Z nabídky pod tlačítkem Přidat vyberte Záznam. (KDE? Klienti – Karta klienta – Ostatní dokumentace – Vaše kategorie)...
Po, 17 Říjen, 2022 at 3:01 ODPOLEDNE
ZMĚNA POSKYTOVANÉ SOCIÁLNÍ SLUŽBY KLIENTA
Toto je postup, který použijete v případě, že klient přechází mezi poskytovanými služby v rámci vaši organizace. Současně lze tohoto postupu využít i v příp...
Po, 17 Říjen, 2022 at 3:08 ODPOLEDNE
UKONČENÍ KLIENTA NA ZDRAVOTNICKÉM PRACOVIŠTI
Obsah Ukončení zdravotnického pracoviště Zrušeného nástupu na zdravotnické pracoviště Ukončení zdravotnického pracoviště Ukončení klienta můžete prové...
Po, 17 Říjen, 2022 at 3:15 ODPOLEDNE
NÁSTUP KLIENTA NA SOCIÁLNÍ SLUŽBU NA ZÁKLADĚ ŽÁDOSTI
Tento postup využijete v případě, že chcete do CYGNUS 2 přidat klienta na základě žádosti, která je v programu zaevidována. Pro správné nastoupení ze žádos...
Po, 17 Říjen, 2022 at 3:20 ODPOLEDNE