Pokud u klienta nezaktivníte depozita (např. po ukončení pobytu a vyplacení zůstatku) a potřebujete s nimi ještě pracovat, stačí je znovuzaktivnit. Jak?
Jak znovu zaktivovat depozita klienta
V podsekci Nastavení klepněte do tabulky pravým tlačítkem myši a z nabídky zvolte Zobrazit neaktivní.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Finanční depozita – Nastavení)
Poklepejte dvakrát levým tlačítkem myši na řádek odebraného depozita, které chcete znovu zaktivnit.
V otevřeném okně zrušte zatrženou volbu Neaktivní v pravém horním rohu a potvrďte klepnutím na tlačítko OK.
Depozitum je opět zobrazeno v kartě klienta a bude zobrazeno v tiskových sestavách.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit