K tomuto může dojít tehdy, když uživatel při stahování záznamů stažení nedokončí. Záznamy nejsou zpracované a v CYGNUS u klientů načtené. Jakmile budou zpracovány (smazány/ponechány k uložení/opraveny) a uloženy, nebudou se nadále zobrazovat.
Proč se to tak děje? Při stahování z miniterminálu se přesunou všechny záznamy do dočasné složky v počítači, aby je bylo možné zobrazit, zpracovat a uložit do karet klientů. Když je vše uloženo do karet, soubor se vymaže. Pokud se však okno se záznamy před uložením z nějakého důvodu zavře, soubor se nesmaže a záznamy zobrazí se vždy při dalším stahování miniterminálů.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit