Sociální dokumentace

Čtečka špatně snímá/nepozná kód?
Problém může způsobit hned několik věcí: zanesené sklíčko (otřete zvenčí navlhčeným hadříkem)nekvalitní tisk čárových kódů (doporučujeme vždy tisknout přímo...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:23 ODPOLEDNE
KÓDY V MINITERMINÁLU MAJÍ ŠPATNÉ DATUM, PROČ?
Miniterminál má v sobě čas aktualizovaný z počítače, na kterém byla provedena poslední synchronizace. Pokud je datum/čas mírně odlišný, ověřte nastavení d...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:42 ODPOLEDNE
Miniterminál nevydává žádný zvuk?
Zapnutí či vypnutí zvuku se provádí pomocí tlačítka miniterminálu pro načítání čárových kódů. Postačí jej stisknout a držet asi 10 vteřin, dokud neuslyšíte ...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:42 ODPOLEDNE
PŘI NAČÍTÁNÍ Z MINITERMINÁLU SE ZOBRAZUJÍ ZÁZNAMY Z JINÉ ČTEČKY/STARÉ ZÁZNAMY, PROČ?
K tomuto může dojít tehdy, když uživatel při stahování záznamů stažení nedokončí. Záznamy nejsou zpracované a v CYGNUS 2 u klientů načtené. Jakmile budou zp...
Út, 7 Červenec, 2020 at 12:43 ODPOLEDNE
Jak vymazat upozornění na nepřehodnocený plán péče u ukončených klientů?
Může se stát, že nestihnete včas přehodnotit plán péče klienta a klient je následně ukončen. V takovém případě se bude i po ukončení tento klient zobrazovat...
Pá, 15 Říjen, 2021 at 9:26 DOPOLEDNE