Nestahují se docházkové záznamy, jak restartovat aplikaci pro stahování?

Změněno dne Po, 22 Květen, 2023 v 12:57 ODPOLEDNE

Nestahují se záznamy ze čtečky a v číselníku docházkových čteček je u monitoru červená barva? Pokud se její stav nezmění ani po pěti minutách, restartujte službu na počítači, kde je IreMonitor umístěn, která stahování zajišťujte.

K přístupu do číselníku docházkových čteček je třeba mít právo v šabloně práv Nastavení docházkových čteček.

Klepněte pravým tlačítkem myši na logo nabídky Start ve Windows a vyberte položku Správa počítače.


V otevřeném okně přejděte do sekce Služby a aplikace a Služby.


Vyhledejte položku IreMonitor – /číslo instance/, klepněte na ni pravým tlačítkem myši a zvolte Restartovat.


 

Jakmile operace proběhne, vraťte se do číselníku čteček a ověřte, že vše funguje.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit