OBSAH
- Jak si nastavit seznam zaměstnanců
- Jak přidat ručně záznam docházky
- Jak opravit záznam docházky
- Jak vygenerovat záznamy docházky
Jak si nastavit seznam zaměstnanců
Pro přehled nad zobrazeným seznamem zaměstnanců a jejich přítomnosti je vhodné používat filtry v horní části okna.
(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

Filtrovat můžete Provozy, pouze vaše záznamy, pouze záznamy s chybami, nebo si ideálně nastavte úsek klepnutím na tlačítko Jiné vedle nabídky Úsek. V otevřeném okně klepněte na tlačítko Přidat a přidejte provozy a pracovní skupiny.


Hotovo? Uložte klepnutím na OK. Daných úseků si můžete nastavit hned několik. Hodí se pro filtrování zaměstnanců dle vlastních potřeb. Existující úseky můžete označit a poté Odebrat.
Jak přidat ručně záznam docházky
V nástroji Záznamy docházky nejprve označte řádek zaměstnance, kterému chcete přidat záznam. Vyberte si den a klepněte v jeho řádku na symbol přidání.
(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně zvolte, zdali se jedná o příchod, odchod, nebo přerušení.

Hotovo? Uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).
Jak opravit záznam docházky
Označte zaměstnance a v levé části poklepejte na záznam, kterých chcete opravit.
(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně opravte typ záznamu, nebo čas a klepněte na tlačítko OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno)

Jak vygenerovat záznamy docházky
Pokud chcete generovat záznamy ze čtečky (například pro nadřízeného), označte řádek zaměstnance v nástroji Docházkové záznamy a klepněte do záznamu v pravé části okna pravým tlačítkem myši.
(KDE? Zaměstnanci – Záznamy docházky)

V otevřeném okně nastavte podmínky pro generování a uložte klepnutím na OK (nebo vše zrušte klepnutím na Storno).

Při generování záznamů si buďte skutečně jisti tím, co děláte. Vygenerované záznamy nelze hromadně odstranit, pouze ručně po jednom.