V případě absolutní chyby, tj, plán osobního cíle je nepoužitelný a je třeba jej smazat, označte potřebu a klepněte na tlačítko Zobrazit historii.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Sociální dokumentace – Individuální plán)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48134183524/original/Pa3hbvU7koDmZtImmGEoqgZBugcjbj9lNQ.png?1629982540)
V otevřeném okně lze smazat pouze nejnovější plán. Označte jej tedy a odeberte klepnutím na tlačítko Odebrat.
Pokud jsou u osobního cíle zapsané záznamy, budou smazány společně s ní.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit