Obsah
Přidání lékaře
V podsekci Lékaři klienta přidávejte lékaře klienta, a to pomocí tlačítka Přidat.
(KDE? Klienti – Karta klienta – Osobní údaje)
V otevřeném okně vyberte lékaře, pokud je nutné, přidejte platnost a zatrhněte, o jakého lékaře se jedná:
- primární lékaře
- registrující lékaře
- lékař specialista (nelze použít, pokud se jedná o primárního lékaře; na tyto lékaře existuje speciální právo, které zamezí jejich zobrazení)
Lékař v nabídce neexistuje a tlačítko Přidat je aktivní (pokud ne, nemáte právo lékaře přidávat)? Na nic nečekejte a lékaře si přidejte. Bude pak k výběru i u dalších klientů.
Hotovo? Uložte klepnutím na OK.
Oprava/odebrání lékaře
Označeného lékaře v seznamu Lékaři klienta můžete opravit pomocí tlačítka Opravit nebo odebrat pomocí tlačítka Odebrat.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit