Tento návod je pro situaci, kdy klient znovu nastupuje na některou ze služeb, které poskytujete. Jeho údaje a data v CYGNUS 2 již existují, je na některé ze služeb vedený jako bývalý.
Pokud k novému nástupu evidujete žádost, postupujte prosím podle návodu Jak přidat klienta na základě žádosti.
Nového klienta přidejte klepnutím na tlačítko Přidat v Přehledu klientů sociální péče.
(KDE? Klienti – Klienti sociální péče)
Opakovaným nástupem vás provede průvodce o těchto krocích:
1. Nástup klienta
V otevřeném okně vyberte nejprve datum nástupu, zvolte službu a zapište příjmení klienta, který nastupuje. Příjmení musí být správně zapsané, aby došlo k vyhledání původního pobytu. Pokračujte klepnutím na Další.
2. Výběr klienta
V druhém kroku vyberte ze seznamu správného klienta jeho zatržením. Může se jich dle shody v příjmení zobrazit více. To, že se jedná o toho správného, porovnejte dle celého jména, data narození a především stavu, kde bude uvedeno, že je bývalý na jedné z vašich služeb. Pokračujte klepnutím na tlačítko Další.
3. Umístění klienta
Nyní vyberte umístění klienta, je-li třeba zvolte cílovou skupinu a dále pokračujte kontrolou položek:
- nákladové středisko (mělo by být zvoleno, umožní vyúčtovávat službu klienta)
- zdravotnické pracoviště (mělo by být zvoleno, umožní u klienta poskytovat zdravotní péče)
Celý úkon opakovaného nástupu dokončete klepnutím na tlačítko Dokončit.