Kromě přímé autorizace osobně u počítače, lze autorizovat počítač i vzdáleně, a to v sekci Autorizace počítačů. Neautorizovaný počítač je seskupen pod nabídkou Požadavek.
(KDE? Nástroje – Nastavení systému – Uživatelé a přístupová práva – Autorizace HW – Počítače)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257803007/original/LnpmOP1PSnLnzDEXcg-6X6lMylTgbhmelQ.png?1666176027)
Poklepejte na něj myší a v otevřeném okně zvolte:
- Zařízení (vyberte, do kterého zařízení počítač patří, pokud je na výběr)
- Stav: Požadavek (stav, ve kterém aktuálně počítač je); Autorizováno (počítač může pracovat v CYGNUS); Zamítnuto (počítač má zamezen jakýkoliv přístup do CYGNUS)
- Poznámka
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257803022/original/lE-bVgRqJ1iMbXlD9yKlOE8LV6mW5-cDvg.png?1666176033)
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit