Jak zjistit, kdo jsou správci nastavení v CYGNUSu

Změněno dne Čt, 14 Listopad v 8:13 DOPOLEDNE

OBSAH


Úvod

V této nápovědě najdete postup jak zjistit, kdo ve Vašem zařízení může nastavit přístupy do CYGNUSU, oprávnění k různým sekcím, nebo kdo může autorizovat počítač.

Vpravo nahoře najeďte na nabídku se svým jménem a zvolte na 
Správci nastavení.


V otevřeném okně je seznam lidí z vašeho zařízení, kteří mohou provádět vybraná nastavení:

  • Nastavení práv (dříve Administrátor) – má na starosti nastavení práv uživatelů. 
  • Nastavení CYGNUSu (dříve Správce nastavení) – může provádět zásadnější nastavení programu. Tuto roli může přiřadit pracovník společnosti IRESOFTu.
  • Autorizace počítačů (dříve Správce autorizace) – může stahovat instalační balíček a autorizovat počítače pro práci s informačním systémem CYGNUS. Tuto roli může přiřadit pracovník společnosti IRESOFTu. 



Co všechno může měnit uživatel s rolí "Nastavení CYGNUSu." 

V této části nápovědy naleznete informace ohledně kompetencí uživatele s nastavenou šablonou práv "Nastavení CYGNUSu."


  • editace poskytovaných služeb (pouze opravovat)
  • editace zdravotnických pracovišť
  • číselník oddělení a pokojů
  • číselník provozů zaměstnanců
  • nastavení záhlaví tiskových sestav
  • nastavení tiskových sestav - přejmenování, podpisy, text nad/pod sestavou , zneaktivnění sestavy
  • uživatelské údaje
  • v části KLIENTI má možnost měnit tyto číselníky
    • důvody ukončení
    • typ průkazu
    • Vyúčtování
      • editace nákladového střediska
      • kategorie sazeb za péči
      • editace nastavení vyúčtování služby
      • nastavení výpočtu předpisů
      • nastavení výplatnice
    • Depozita
      • editace finančních depozit a pokladen
      • editace skupin osobních účtů
      • kategorie hmotných depozit
      • číselná řada protokolů v hmotných depozitech
    • Sociální a ošetřovatelská dokumentace
      • nastavení uzamykání a platností v sociální dokumentaci
      • nastavení denních dob ošetřovatelské dokumentace
      • nastavení uzamykání a platností v ošetřovatelské dokumentaci
      • aktivace elektronického podpisu
      • správa všech certifikátů k elektronickým podpisům
    • nastavení uzamykání a platností v nutriční dokumentaci
    • důvody vyřazení žadatelů
  • Zaměstnanci
    • uživatelské údaje
    • číselná řada osobního čísla zaměstnance
    • důvody vyřazení
  • Sklady
    • nastavení skladů
    • číselná řada karet a zásob
    • nastavení dokladů
    • nastavení skladových jednotek
  • Strava
    • stravovací hardware



Přidání rolí

Nastavení práv (dříve Administrátor) – Tuto roli můžete přidat sami. Znamená to, že jiný uživatel s touto rolí může přidat tuto roli dalšímu uživateli.

Kde? Nastavení - Uživatelé a přístupová práva - Uživatelé

1. Nyní vyhledejte uživatele, kterému chcete přidat roli Nastavení práv. Dvakrát klikněte na jeho jméno, nebo použijte tlačítko Opravit (symbol tužky).


2. Poté klikněte na tlačítko Přidat (symbol zeleného plusu).


3. Vyhledejte roli Nastavení práv, označte příslušný řádek a klikněte na tlačítko Přidat.


4. Ujistěte se, že je vyplněno pole e-mailu, a uložíte kliknutím na tlačítko OK.


Nastavení CYGNUSu (dříve Správce nastavení) – Tuto roli přiděluje konzultant na základě e-mailové žádosti od vedení (ředitel, ředitelka) vaší organizace. Stačí zaslat požadavek, aby uživatel získal tuto roli, na adresu [email protected].

Autorizace počítačů (dříve Správce autorizace) – Tuto roli přiděluje konzultant na základě e-mailové žádosti od vedení (ředitel, ředitelka)  vaší organizace. Zašlete požadavek na přidání této role uživateli na adresu [email protected].

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit