Všem pracovníkům se v realizaci automaticky vyplňuje výjezdní adresa, kterou jste zadali k pracovišti. Pokud nevyužíváte jinou adresu, tento postup nebudete potřebovat.
Pokud požadujete, aby se pracovníkovi v realizaci předvyplňovala jiná výjezdní adresa než ta, kterou jste vyplnili u pracoviště, můžete mu ji nastavit individuálně.
Pro přidání výjezdní adresy k pracovníkovi jej vyberte v seznamu a klepněte na tlačítko Opravit.
(KDE? Nástroje – Nastavení systému – Uživatelé a přístupová práva – Pracovníci terénní péče)
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48133272222/original/HaAhPaNFUoevx43OBiFwixpxT65-710OFQ.png?1629795216)
V otevřeném okně klepněte u dalšího nastavení na volbu Jiná a zadejte adresu, která se má pracovníkovi předvyplňovat. Uložte klepnutím na OK.
![](https://s3.amazonaws.com/cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/48257804772/original/tBQikRrXwFZbbnJgvGtBEcOJDxepnOHrIw.png?1666176351)
Po uložení se pracovníkovi bude předvyplňovat tato adresa, bude mít však vždy možnost adresu ručně změnit na tu, kterou máte vyplněnou u pracoviště.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit