Jak smazat chybný/zrušený nástup

Pokud jste vytvořili u zaměstnance smlouvu, kterou chcete zrušit a doposud nebyla vytvořena docházka zaměstnance, nebo objednávka stravy, není autorizován do docházkové čtečky, označte řádek zaměstnance a jeho smlouvy v Přehledu zaměstnanců, klepněte na tlačítko Odebrat a z nabídky zvolte Smazat pracovní smlouvu.


(KDE? Zaměstnanci – Přehled zaměstnanců)

Pokračujte potvrzením odebrání a pokud neexistuje záznam v docházce, objednávka stravy, není autorizován do docházkové čtečky dojde k odebrání.


Možné situace

1. Hláška: Položku (Jméno Příjmení) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do terminálu stravy. Nejprve ho odeberte z přiřazeného stravovacího provozu v kartě zaměstnance v sekci osobní údaje - Stravování

Postupujte následovně



2. V případě, že program hlásí, že nelze odebrat, protože je autorizován do docházkové čtečky, je potřebné na kartě zaměstnance zrušit autorizaci zaměstnance z docházkové čtečky. Po zrušení autorizace je potřebné chvíli počkat, než se operace dokončí. Funguje v případě, že docházkové čtečky jsou zapojené a probíhá jejich stahování.