Jak smazat chybný/zrušený nástup

Pokud jste vytvořili u zaměstnance smlouvu, kterou chcete zrušit a doposud nebylo naplánováno v měsíčním či dlouhodobém plánu, či nebyla vytvořena docházka zaměstnance, označte řádek zaměstnance a jeho smlouvy v Přehledu zaměstnanců, klepněte na tlačítko Odebrat a z nabídky zvolte Smazat pracovní smlouvu.



(KDE? Zaměstnanci – Přehled zaměstnanců)

Pokračujte potvrzením odebrání a pokud neexistuje záznam v docházce, měsíčním či dlouhodobém plánu, dojde k odebrání.


V případě, že program hlásí, že nelze odebrat, protože je autorizován do docházkové čtečky, je potřebné na kartě zaměstnance zrušit autorizaci zaměstnance z docházkové čtečky. Po zrušení autorizace je potřebné chvíli počkat, než se operace dokončí. Funguje v případě, že docházkové čtečky jsou zapojené a probíhá jejich stahování.