Klient nenastoupil do zařízení, jak zrušit nástup?

Změněno dne Tue, 19 Oct 2021 v 01:05 PM

Může se stát, že klient, kterého už máte zavedeného v CYGNUSu, nakonec do zařízení nenastoupí. V takovém případě je potřeba zrušit jeho nástup. Existují dvě varianty: 


a) Klient je na poskytované službě opakovaně. V takovém případě postupujte následovně: 


1. Otevřete si kartu klienta > Osobní údaje > Sociální údaje 


2. Klikněte v oblasti Poskytovaná služba na tlačítko Historie a odeberte křížkem poslední nástup




b) Klient je na poskytované službě poprvé. V takovém případě postupujte následovně: 


1. Otevřete si kartu klienta a vymažte z ní všechny zadané záznamy (může se jednat zejména o smlouvu, pohyby ve finančních depozitech, realizaci ošetřovatelské nebo sociální péče, poukaz ORP apod.). 


2. Otevřete si záložku Klienti > Klienti sociální péče > označte klienta > klikněte na červený křížek a vyberte Zrušit nástup 



3. Ve vyskakovacím okně potvrďte zrušení nástupu kliknutím na OK



Je možné že se objeví hláška, která vás upozorní na nesmazané záznamy v kartě klienta. Tyto záznamy je potřeba smazat, aby bylo možné nástup zrušit. Hláška vás může upozornit na konkrétní oblast (smlouvy, objednaná strava, realizace apod.). Pokud není konkrétně popsáno, kterou oblast je potřeba smazat, projděte znovu celou kartu klienta. 



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit