Jak smazat chybný/zrušený nástup
Pokud jste vytvořili u zaměstnance smlouvu, kterou chcete zrušit a doposud nebyla vytvořena docházka zaměstnance, nebo objednávka stravy, není autorizován do docházkové čtečky, označte řádek zaměstnance a jeho smlouvy v Přehledu zaměstnanců, klepněte na tlačítko Odebrat a z nabídky zvolte Smazat pracovní smlouvu.
(KDE? Zaměstnanci – Přehled zaměstnanců)
Pokračujte potvrzením odebrání a pokud neexistuje záznam v docházce, objednávka stravy, není autorizován do docházkové čtečky dojde k odebrání.
Možné situace
1. Hláška: Položku (Jméno Příjmení) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do terminálu stravy. Nejprve ho odeberte z přiřazeného stravovacího provozu v kartě zaměstnance v sekci osobní údaje - Stravování
Postupujte následovně
2. V případě, že program hlásí, že nelze odebrat, protože je autorizován do docházkové čtečky, je potřebné na kartě zaměstnance zrušit autorizaci zaměstnance z docházkové čtečky. Po zrušení autorizace je potřebné chvíli počkat, než se operace dokončí. Funguje v případě, že docházkové čtečky jsou zapojené a probíhá jejich stahování.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit