OBSAH
Úvod
Funkce "Smazat pracovní smlouvu", který nenastoupil" umožňuje odstranit zaměstnance ze systému v případě, že byl omylem zaevidován nebo do zaměstnání nenastoupil. Tento proces zajistí, že karta zaměstnance nebude nadále evidována v Přehledu zaměstnanců.
Podmínky pro smazání karty zaměstnance:
- Nebyla vytvořena docházka zaměstnance.
- Nebyla vytvořena objednávka stravy.
- Zaměstnanec není autorizován do docházkové čtečky.
Postup
(KDE? Zaměstnanci – Přehled zaměstnanců)
Pokračujte potvrzením odebrání a pokud neexistuje záznam v docházce, objednávka stravy, zaměstnanec není autorizován do docházkové čtečky, dojde k odebrání.
Možné situace (chybové hlášení)
Odebrání zaměstnance ze stravovacího systému
Hláska: Položku (Jméno Příjmení) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do terminálu stravy. Nejprve ho odeberte z přiřazeného stravovacího provozu v kartě zaměstnance v sekci osobní údaje - Stravování.
Postupujte následovně:
Odebrání zaměstnance z docházkové čtečky (terminálu)
Hláška: Položku (Příjmení jméno) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do docházkové čtečky!
V případě, že program hlásí, že nelze odebrat, protože je autorizován do docházkové čtečky, je potřebné na kartě zaměstnance zrušit autorizaci zaměstnance z docházkové čtečky. Po zrušení autorizace je potřebné chvíli počkat, než se operace dokončí. Funguje v případě, že docházkové čtečky jsou zapojené a probíhá jejich stahování. To poznáte tak, že vidíte, že tato čtečka svítí zeleně. V opačném případě by byla červená.
Postupujte následovně:
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit