Smazání karty zaměstnance, který nenastoupil

Změněno dne Út, 4 Únor v 12:59 ODPOLEDNE

OBSAH

Úvod

Funkce "Smazat pracovní smlouvu", který nenastoupil" umožňuje odstranit zaměstnance ze systému v případě, že byl omylem zaevidován nebo do zaměstnání nenastoupil. Tento proces zajistí, že karta zaměstnance nebude nadále evidována v Přehledu zaměstnanců.

Podmínky pro smazání karty zaměstnance:

  • Nebyla vytvořena docházka zaměstnance.
  • Nebyla vytvořena objednávka stravy.
  • Zaměstnanec není autorizován do docházkové čtečky.

Postup

(KDE? Zaměstnanci – Přehled zaměstnanců)

Postup smazání karty zaměstnance: 1. Označte řádek zaměstnance kliknutím. 
    2. Klikněte na červený křížek (X) dole. 3. Vyberte 'Smazat pracovní smlouvu'.

Postup smazání karty zaměstnance: 1. Označte řádek zaměstnance kliknutím. 2. Klikněte na červený křížek (X) dole. 3. Vyberte 'Smazat pracovní smlouvu'. A pak ahoj!

Pokračujte potvrzením odebrání a pokud neexistuje záznam v docházce, objednávka stravy, zaměstnanec není autorizován do docházkové čtečky, dojde k odebrání.

Možné situace (chybové hlášení)

Odebrání zaměstnance ze stravovacího systému

Hláska: Položku (Jméno Příjmení) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do terminálu stravy. Nejprve ho odeberte z přiřazeného stravovacího provozu v kartě zaměstnance v sekci osobní údaje - Stravování.

Hláska o autorizaci zaměstnance ve stravovacím systému

Postupujte následovně:

Postup odstranění stravovacího provozu: 1. Klikněte na 'Osobní údaje'. 
    2. Vyberte 'Stravování'. 3. Označte řádek se stravovacím provozem. 
    4. Klikněte na červený křížek (X) dole. 5. Vyberte možnost 'Smazat'.

Odebrání zaměstnance z docházkové čtečky (terminálu)

Hláška: Položku (Příjmení jméno) nelze odebrat, protože zaměstnanec je autorizován do docházkové čtečky!

Hláska o autorizaci zaměstnance v docházkové čtečce

V případě, že program hlásí, že nelze odebrat, protože je autorizován do docházkové čtečky, je potřebné na kartě zaměstnance zrušit autorizaci zaměstnance z docházkové čtečky. Po zrušení autorizace je potřebné chvíli počkat, než se operace dokončí. Funguje v případě, že docházkové čtečky jsou zapojené a probíhá jejich stahování. To poznáte tak, že vidíte, že tato čtečka svítí zeleně. V opačném případě by byla červená.

Postupujte následovně:

Postup odstranění identifikačních údajů zaměstnance: 
    1. Klikněte na 'Pracovní smlouvy'. 
    2. Vyberte 'Identifikační údaje'. 
    3. Klikněte na červený křížek (X). 
    4. Vyberte možnost 'Smazat identifikační údaje (číslo karty a otisky)'


Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit