Konec podpory starších verzí WINDOWS

Změněno dne Fri, 08 Mar 2024 v 01:24 PM

Dne 14.1.2020 skončila rozšířená podpora společnosti Microsoft na některé verze operačního systému Windows – konkrétně Windows 7, 8 a Windows Server 2008. Znamená to, že již společnost Microsoft nevydává další aktualizace a Vaše počítače se tak díky tomu stávají bezpečnostní hrozbou nejen pro Vaši vnitřní síť a citlivá data, ale v důsledku i pro náš cloud a potažmo pro všechny ostatní organizace používající CYGNUS. 


!POZOR! od 4.1.2021 již nepůjde na výše uvedených operačních systémech spustit CYGNUS! V případě, že tyto počítače nezaktualizujete, může to mít negativní dopad na chod Vaší organizace.

kontaktujte prosím svého správce sítě a požádejte jej, aby neprodleně zaktualizoval nepodporované operační systémy ve Vaší organizaci na Windows 10, a to nejpozději do konce letošního roku. 


Podporujeme:

Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Server 2016, Server 2019


Nepodporujeme:

Windows 7, Windows 8, Windows server 2008, Windows server 2008 R2 

 

Zde je postup pro bezplatnou aktualizaci z Windows 8.0 na 8.1: KLIKNĚTE ZDE


Může se stát, že po aktualizaci operačního systému bude potřeba znovu nainstalovat Cygnus na příslušné počítače a provést autorizaci. Postupujte podle následujících kroků.   


Instalace Cygnus

K instalaci bude třeba získat instalátor. Ten může stáhnout uživatel s právem autorizace. Správce autorizace najdete v tabulce Administrátoři a správci nastavení. 

Instalátor stáhněte na počítači, kde je CYGNUS nainstalovaný, a to přímo v něm.

(KDE? Nástroje – Stáhnout – Instalační balíček)

Soubor si uložte tak, abyste jej mohli následně přenést na jiný počítač.

Instalační soubor pak spusťte na počítači, kde má být CYGNUS nainstalován. Projděte průvodce instalace.

Jak bude instalace hotova, dokončete. Zatržením volby Spustit aplikaci se okamžitě spustí CYGNUS.

Autorizace počítače

Autorizaci provádí správce autorizace, Správce autorizace najdete v tabulce Administrátoři a správci nastavení. 


Čerstvě nainstalovaný CYGNUS není po spuštění autorizován pro přihlášení. O autorizaci požádejte klepnutím na tlačítko Autorizovat.

Pokud je u počítače člověk, který počítače autorizuje, může počítač rovnou autorizovat zadáním svých přihlašovacích údajů.

Pokud ne, vraťte se zpět klepnutím na tlačítko Storno.

Pokud jste se správcem autorizací domluveni na autorizaci na dálku, počkejte, než vás autorizuje.

Pokud chcete správce upozornit emailem, klepněte na Požádat o autorizaci.

Vyberte odkud jste, zapište své jméno a především zapište kontakt na vás. Tlačítkem Odeslat dojde odeslání požadavku na autorizaci správcům.





Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit