Klienti - obecné
Novela vyhlášky 505/2006 od 1.7.2024
V rámci novely vyhlášky došlo k navýšení maximální výše úhrady. Úhrady můžete navýšit v nastavení - Klienti - ceník činností/úkonů. Nezapomeňte brát v potaz rozdílné ceny nad 80h péče.
Dále jsme u služeb osobní asistence, odlehčovací služba, pečovatelská služba, azylové domy přidali nové oblasti základních činností dle novely do individuálního plánu / plánu péče. Pokud chcete tyto oblasti začít u klientů používat, je nutné nejdříve si přidat nový úkon/činnost do nastavení.
Opravili jsme chybu při načítání plateb ze souboru
Při načítání plateb ze souboru ve vyúčtování se zobrazovala chyba, která načítání znemožnila. Chyba je nyní opravená, načítání plateb je již opět funkční.
Klienti - Pobytová péče
Automatické navýšení částek PNP
Od 1.7. vám automaticky navýšíme částky u příspěvků na péči, dle platné legislativy. Nově jsme také přidali nový stupeň příspěvku na péči - IV.+ (úplná závislost s péčí mimo pobytové služby).
Podávání léků nalačno
Rozlišujete -li podávaní léků nalačno v realizaci ošetřovatelské péče, přidali jsme novou denní dobu "nad ránem."
Automatické číslování smluv
Nově si můžete nastavit individuální číselnou řadu smluv klientů v rámci vyúčtování, kterou bude CYGNUS automaticky hlídat a číslovat. Pro nastavení číselné řady smluv postupujte podle nápovědy pod tímto odkazem ZDE.
Klienti - Terénní péče
Ve vyúčtování můžete nově zohledňovat nedoplatky z minulých měsíců
Pokud ve vyúčtování použijete nastavení "Zohledňovat nedoplatky z minulých období", můžete jak do tiskových sestav, tak i do vyúčtování e-mailem propsat nedoplatky klienta z minulých měsíců. Tímto způsobem tak můžete nedoplatky u klientů urgovat.
Vyúčtování pro klienta bezhotovostně nově můžete tisknout do obálky s okénkem
Bezhotovostní vyúčtování nově můžete tisknout tak, abyste jej mohli poté vložit do obálky s okénkem a zaslat jej klientovi poštou.
Do programu jsme přidali nové statistiky
Ve výkazech statistik nyní najdete dvě nové statistiky "Klienti" a "Realizace péče", které Vám usnadní vykazování dat např. na kraj.
Mobilní CYGNUS - Terénní péče
Nově se v Mobilním CYGNUSu zobrazují návštěvy přes půlnoc
U návštěv přes půlnoc jsme upravili zobrazení času. Nově tak i v Mobilním CYGNUSu bude patrné, že se jedná o návštěvu, která začala předchozí den.
Mobilní CYGNUS - Zaměstnanci
Zpětná vazba žádání o výjimky a schvalování docházky
Nově může zaměstnanec schválit docházky i přes Mobilní CYGNUS. Více v nápovědě ZDE.
Požadavky na dovolenou a výjimky
Nyní si Váš zaměstnanec může požádat přes mobilní CYGNUS o dovolenou nebo jinou výjimku. Jak na požadavky a dovolenou zjistíte ZDE.
Klienti - Domácí péče
Nově můžete vykazovat druh pojištění DP 2
Přidali jsme nový druh pojištění DP2, jakmile si nastavíte hodnotu bodu u tohoto druhu pojištění, můžete jej u klientů začít používat.
Opravili jsme chybně zadávané odjezdy z pracoviště
U zadávání realizace přes mobilní cygnus se chybně zadávali ke klientům odjezdy z pracoviště. Tuto chybu jsme opravili, nyní se již odjezdy/návraty opět přiřazují správně.
Řízení organizace
Nastavení složek dokumentů
Nově můžete nastavit složky dokumentů a skupiny pro oznámení přímo přes záložku Nastavení.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit