Tisková sestava - Vyúčtování služby

Změněno dne Thu, 18 Apr 2024 v 03:46 PM

Od verze 6.19, která byla vydána v 11/2023 jsme do programu přidali novou tiskovou sestavu "Vyúčtování služby." Tisková sestava umožňuje zobrazit pouze předpisy za aktuální a minulá období, které jsou k uhrazení klientem, případně smluvním plátcem. 


Nová tisková sestava Vyúčtování služby vám pomůže vyřešit problém s posíláním měsíčního vyúčtování pobytu a služeb vašim klientům. Jedná se o případ, kdy účtujete bydlení/stravu zálohově, ale doplatky za léky nebo pravidelné služby zpětně. Vybrané účely za minulý měsíc (nejčastěji doplatky za léky) lze nastavit jako součást úhrady a nebudou ukazovat jako nedoplatek. Tisková sestava je vhodná v okamžiku, kdy klient hradí každý měsíc jinou částku hotově nebo bezhotovostně. Pokud hradíte vybrané účely (např. doplatky za léky) z depozitního účtu klienta, tak účel nezahrnujte do výběru. Tisková sestava neobsahuje vrácenou část a slouží především ke generování předpisů k úhradě. 


Oproti tiskové sestavě Vyúčtování pro klienta sestava neobsahuje informace o proběhlých platbách!


Tisková sestava je standardně ukryta pod symbolem tiskárny v okně vyúčtování.


Kde? Klienti > Vyúčtování > Symbol tiskárny > Vyúčtování služby.



Po výběru tiskové sestavy se zobrazí okno, kde si tiskovou sestavu nastavíte podle svého uvážení a požadovaných parametrů.



Popis okna k nastavení tiskové sestavy Vyúčtování služby


  1. Název nákladového střediska a výběr období, které chcete zobrazit. Zde zároveň vybíráte datum, kterému chcete tiskovou sestavu zobrazit.
  2. Zobrazit: zde máte možnost vybrat, zda chcete s sestavě vytisknout předpisy klienta včetně smluvních plátců, jen smluvní plátce, nebo je nezahrnovat vůbec. Zatržítkem vybere, zda chcete zobrazit nedoplatky z minulých období. 
  3. Výběr účelů:tlačítkem opravit máte možnost vybrat, zda chcete zobrazit aktuální, minulé období a nebo nezobrazit účel vůbec. 


  4. Výběr klientů: vyberete si, zda chcete tiskovou sestavu vygenerovat pro všechny klienta, nebo jen vybraným klientům. Ve výběru klientů je možné použít filtr pro zjednodušení zobrazeného seznamu. 
  5. Platba: ve výběru v sekci platba, volíte, zda má být tisková sestava s informací k platbě v hotovosti, nebo na účet, bez ohledu na to, jaký máte zvolený způsob platby na kartě klienta. Jsou zde varianty hotově, bezhotovostně, hotově i bezhotovostně, nbeo dle nastavení na kartě klienta. 
  6. Tisk: zatržítko umožní oboustranný tisk. 


V případě, že chcete tisknout "Bezhotovostně," spolu s číslem účtu zařízení, je potřeba mít číslo účtu nastavené. Kontrolu a případné nastavení provedete podle této nápovědy: Nastavení čísla účtu organizace.



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit