V této nápovědě naleznete, jak nastavit oprávnění pro přidání či odebrání klíčového pracovníka, tak samotné přidání klíčového pracovníka do číselníku, aby se zobrazoval na kartě klienta.
OBSAH
- Nastavení oprávnění pro zadávání klíčového pracovníka do číselníku.
- Přidání nebo odebrání klíčového pracovníka do číselníku.
- Přidání klíčového pracovníka přímo na kartě klienta
Nastavení oprávnění pro zadávání klíčového pracovníka do číselníku.
Pro přidávání nebo odebírání klíčových pracovníků je nezbytné mít správná oprávnění. Postupujte následovně. Toto oprávnění Vám může přidat osoba s rolí Nastavení práv:
Jak zjistit, kdo jsou správci nastavení v CYGNUSu
KDE? Nastavení - Systém - Uživatelé a přístupová práva - Šablona práv - Klienti - Sociální dokumentace - Klíčový pracovník
Přidání nebo odebrání klíčového pracovníka do číselníku.
Pro přidání zaměstnance do seznamu klíčových pracovníku klikněte na zelené plus následně označte daného uživatele a uložíte tlačítkem OK. Při přidání se zařadí do seznamu klíčových pracovníků a na kartě klienta ho/ji pak budete moci vybrat jako klíčového pracovníka.
V případě, že uživatel již nebude klíčový pracovník stačí ho označit a použít červený křížek.
KDE? Nastavení-Klienti - Sociální dokumentace - Klíčový pracovníci
Při výběru na kartě klienta se již ukáže takto nastavený klíčový pracovník.
Upozornění: Klíčovým pracovníkem může být jen registrovaný uživatel CYGNUSu.
Nevíte, jak vytvořit nového uživatele? Návod najdete v nápovědě ZDE.
Přidání klíčového pracovníka přímo na kartě klienta
Otevřete kartu klienta, kde chcete přidat klíčového pracovníka a klikněte na kalendář se zeleným plus a vyberete zaměstnance, který bude klíčovým pracovníkem.
KDE? Karta klienta - Sociální dokumentace - Základní údaje
V případě, že v seznamu nevidíte klíčového pracovníka, můžete jej přidat přes zelené plus.
Vyberte uživatele ze seznamu, potvrďte výběr tlačítkem OK a poté jej přidejte jako klíčového pracovníka.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit