V této nápovědě naleznete, jak nastavit oprávnění pro přidání či odebrání klíčového pracovníka, tak samotné přidání klíčového pracovníka do číselníku, aby se zobrazoval na kartě klienta.
Nastavení práva - přidat/odebrat klíčového pracovníka do číselníku
KDE? Nastavení - Systém - Uživatelé a přístupová práva - Šablona práv - Klienti - Sociální dokumentace - Klíčový pracovník
Abyste mohli do číselníku přidávat či odebírat klíčové pracovníky, je potřeba mít od osoby s právem "Nastavení práv" (dříve administrátor) v šabloně práv v sekci Klienti - Sociální dokumentace povoleno Klíčový pracovník a Číselníky a nastavení.
Přidání či odebrání klíčového pracovníka do číselníku/na kartu klienta
varianta A)
KDE? Nastavení-Klienti - Sociální dokumentace - Klíčový pracovníci
Vyberte, zda chcete přidat či odebrat klíčového pracovníka a následně ozna daného uživatele. Při přidání se zařadí do seznamu klíčových pracovníků a na kartě klienta ho/ji pak budete moci vybrat jako klíčového pracovníka.
Při výběru na kartě klienta se již načte přidaný klíčový pracovník.
Upozornění: Klíčovým pracovníkem může být jen registrovaný uživatel CYGNUSu.
Nevíte, jak vytvořit nového uživatele? Návod najdete v nápovědě ZDE.
varianta B)
Pouze přidat klíčového pracovníka můžete přímo i na kartě klienta. Kliknete na zelené + a vyberete z uživatelů. Tento nově přidaný klíčový pracovník se již bude zobrazovat nově všem ostatním uživatelům na kartách klientů.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit