Plány péče - práva a jak je nastavit

Změněno dne Út, 13 Květen v 2:39 ODPOLEDNE

Potřebujete, aby pracovníci mohli zadávat či přehodnocovat plány péče klienta? V návodu níže naleznete veškeré informace, které budete potřebovat. 

Každý pracovník musí mít přidělenou šablonu práv s povolenými Plány péče a v sekci Přístupu k datům povolené konkrétní plány, s kterými může pracovat.


(KDE? Nastavení - Systém - Uživatelé a přístupové práva - Šablony práv) 


V šabloně otevřete sekci Klienti - Sociální dokumentace. Zde povolte právo Plány péče. Níže si ukážeme, jak ještě nastavit, ke kterým konkrétním plánům bude mít pracovník přístup.

V tomto bodě můžete také rozhodnout, zda pracovníci využívající danou šablonu, budou moci vstupovat do nastavení výchozích textů a upravovat/přidávat je. 




(KDE? Nastavení - Systém - Uživatelé a přístupové práva - Uživatelé) 


Nejdříve na kartě uživatele zvolte v pravé části karty uživatele (Přístup k datům) možnost Opravit - ikona tužky.  Pokračujte k výběru povolených plánů, naleznete je v sekci Klienti - Plán péče. V tomto seznamu uvidíte všechny plány, které máte v programu zadané, roztřízené dle poskytovaných služeb. Můžete se rozhodnout, který pracovník uvidí které plány a bude s nimi moci pracovat. 



Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit