V následující nápovědě naleznete postup při odesílání hardwaru k reklamaci. Prosíme Vás o dodržování těchto bodů, pomůže to nám i Vám projít reklamací co nejvíc hladce.
Čistota výrobku:
Je velmi důležité se před odesláním ujistit, že je hardware skutečně čistý a není zanesen nečistotami. Čistota hardwaru je samozřejmě důležitá nejen ve chvíli, kdy jej odesíláte na reklamaci, ale také v průběhu jeho používání. Předcházíte tak různým poruchám, které z důvodu zanesení můžou vzniknout.
Sériové číslo:
Prosím, nepřelepujte, nebo jinak nezakrývejte sériové číslo výrobku. Tímto totiž může dojít k znehodnocení sériového čísla, a to může znemožnit možnost rychlé identifikace daného hardwaru nejen při jeho reklamaci.
Průvodní dopis nebo e-mail:
Ke každému výrobku, který zasíláte, přiložte průvodní dopis s popisem problému, kvůli kterému hardware posíláte na reklamaci. Pod nápovědou naleznete průvodní dopis, který můžete použít nebo můžete napsat vlastní.
Balení:
Každý kus hardwaru zabalte do vhodného materiálu (např. bublinková folie), aby se při odesílání kurýrní službou nepoškodil. Vyvarujte se prosím materiálům, které můžou způsobit zanesení daného hardwaru.
Příslušenství:
Do balení k reklamované docházkové čtečce přibalte prosím i administrátorskou (admin) kartu. Umožní nám to snazší přístup do čtečky a tím usnadní proces reklamace.
Napájení:
Pokud není problém s adaptérem, není nutné jej posílat.
Řádně zabalenou zásilku spolu s průvodními dopisy, odešlete na adresu našeho sídla:
IRESOFT s.r.o., Purkyňova 99, 612 00 Brno.
Děkujeme za dodržování těchto jednoduchých kroků, které nám pomůžou rychleji vyřídit Vaši reklamaci. Pokud máte nějaké otázky, neváhejte nás kontaktovat.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit