OBSAH




K přihlášení do www.MobilniCYGNUS.cz potřebujete jiné přihlašovací údaje, než do CYGNUSu v počítači. Proto se může stát, že do počítače se přihlásíte bez problému a přesto máte potíže s přihlášením do mujcygnus.cz


Postup pro obnovení hesla 

Pokud Vám při přihlášení na webové stránce mujcygnus.cz vyskočí hláška, že zadáváte nesprávný email nebo heslo, klikněte na tlačítko 'Zapomněli jste heslo?'

 


V dalším kroku vyplňte emailovou adresu, kterou se běžně do mujcygnus.cz přihlašujete. Klikněte na 'Obnovit heslo'.



Na e-mailovou adresu Vám dorazí e-mail s odkazem na nové nastavení přístupového hesla. Nové heslo je potřeba nastavit maximálně do 72 hodin od přijetí. 


V emailu klikněte na Změnit heslo. Jakmile heslo nastavíte, bude znovu možné se do www.MobilniCYGNUS.cz přihlásit.


Nedaří se Vám ani po resetu hesla v Mobilním CYGNUSu pracovat? Postupujte prosím následovně: 


1. Pokud chodíte na web Mobilního CYGNUSu přes ikonku na ploše (jedná se o zástupce, kterého si vytvořila v prohlížeči), tuto ikonku smažte.

2. Restartujte mobilní telefon.

3. Po restartu si otevřete webovou stránku mobilnicygnus.cz přes prohlížeč, který běžně v telefonu používáte (nejčastější bývá např. Google Chrome)

4. Zkuste se přihlásit.

5. Pokud se nedaří, klikněte na zapomenuté heslo a zadejte email. Do emailové schránky by měl dorazit email s odkazem na změnu hesla. 

6. Pokud bude po obnovení hesla přihlášení fungovat, vytvořte si znovu zástupce na ploše.



Videonávod




Pokud jste v mobilní verzi CYGNUSu zatím nepracovali, pro získání přístupu se obraťte na svého vedoucího. Nápovědy ke zřízení přístupu k jednotlivým modulům najdete zde: MOBILNÍ CYGNUS.