Novinky v CYGNUSu - říjnová verze - 24.10

Změněno dne Po, 21 Říjen v 2:28 ODPOLEDNE

Klienti

Nově můžete sledovat v číselníku historii cen u pravidelných služeb

Pro zjednodušení práce s pravidelnými službami jsme přidali možnost zadávání cen k datu. Stejně jak je tomu u jednotek bydlení a stravy při zadávání smlouvy s klientem.

Klienti terénní péče

Při realizace péče přes mobilní CYGNUS musí být vybrán alespoň jeden úkon

Stalo se vám někdy, že návštěva v Plánu návštěv zmodrala, ale v realizaci se poté nenačetla? Pečovatelka totiž sice zaznamenala čas, ale nevybrala žádný úkon a proto se návštěva neuložila. Abychom těmto situacím předešli, bude nyní pracovník muset před zastavením stopek vybrat minimálně jeden úkon, který v rámci návštěvy provedl. Teprve poté mu půjde čas stopnout.

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit