Klienti
Nově můžete sledovat v číselníku historii cen u pravidelných služeb
Pro zjednodušení práce s pravidelnými službami jsme přidali možnost zadávání cen k datu. Stejně jak je tomu u jednotek bydlení a stravy při zadávání smlouvy s klientem.
Klienti terénní péče
Při realizace péče přes mobilní CYGNUS musí být vybrán alespoň jeden úkon
Stalo se vám někdy, že návštěva v Plánu návštěv zmodrala, ale v realizaci se poté nenačetla? Pečovatelka totiž sice zaznamenala čas, ale nevybrala žádný úkon a proto se návštěva neuložila. Abychom těmto situacím předešli, bude nyní pracovník muset před zastavením stopek vybrat minimálně jeden úkon, který v rámci návštěvy provedl. Teprve poté mu půjde čas stopnout.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit