Od 1. 3. 2025 můžete najít v Manažerské sekci pod Indikátory kvality výsledky Průzkumu spokojenosti zaměstnanců, který jsme pro vás vytvořili ve spolupráci s APSS ČR.
Více o Průzkumu spokojenosti zaměstnanců se můžete dozvědět v nápovědě zde: Průzkum spokojenosti zaměstnanců
OBSAH
Nastavení oprávnění
V Šabloně práv je potřeba mít nastaveno v sekci Manažerský přehled Povoleno u Indikátorů kvality a Personalistiky.
Výsledky
(KDE? Manažerský přehled – Indikátory kvality - Spokojenost zaměstnanců - Výsledky dotazníku)
- Vyberte konkrétní zařízení, ze kterého chcete vidět výsledky nebo přes tři tečky nastavte libovolnou kombinaci (nebo vyberte možnost Všechny)
- Nastavte rok
- Posuvník, v hlavním okně jsou výsledky a porovnání z každé Kategorie, jen je třeba posunout dolů
- Rozklikněte tlačítko Detail pro výsledky jednotlivých otázek z každé Kategorie
- Export do excelu - souhrnná tabulka se všemi odpověďmi, se kterou se dá v excelu dále pracovat
Detail
Přes tlačítko Detail (viz bod 4 v předchozím odstavci) se můžete podívat na jednotlivé odpovědi v rámci každé kategorie. V okně Zařízení nastavte jaké zařízení (nebo Všechny nebo přes tři tečky libovolnou kombinaci. V levém menu přepínáte mezi Kategoriemi.
AI analýza dotazníku
(KDE? Manažerský přehled – Indikátory kvality - Spokojenost zaměstnanců - AI analýza dotazníku)
Upozorňujeme, že výsledek zpracovaný v jazykovém modelu společnosti OpenAI je třeba zkontrolovat. Společnost IRESOFT s.r.o. nenese žádnou zodpovědnost za správnost výsledku společnosti OpenAI.
Klikněte na tlačítko Analyzovat výsledky pomocí AI (Beta). Ve vybraném zařízení nesmí být překročen maximální limit 28 zaměstnanců, jinak funkce nebude fungovat (kvůli náročnosti zpracování dotazu AI).
Výsledkem bude zpráva o spokojenosti zaměstnanců, jejíž součástí je:
- Stručný přehled výsledků (Silné s slabé stránky + návrhy na zlepšení)
- Analýza eNPS (Net Promoter Score) - ukazatel loajality zaměstnanců, počítá se jako podíl promoterů (9 a 10) ze všech zaměstnanců a podíl kritiků (0 - 6) ze všech zaměstnanců
- Akční plán na následující Období - doporučené kroky pro zlepšení
- Analýza otevřených odpovědí
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit